Am inchiriat un spatiu la parter de bloc pt salon de infrumusetare ,acolo au fost mai multe firme din care ultimul a fost magazin vestimentar ,intrebarea mea este trebuie sa fac actele necesare pt.scimbare destinatie spatiu ?Ce alte acte si avize in afara de cele depuse pt punctul de lucru la registru comertului ar mai trebui?AM INTELES CA SE CER CADASTRU SI CERTIFICAT DE URBANISM?
Va multumesc.
Si eu am intrebat prin diverse locuri si toata lumea da din umeri.Dupa autorizarea de catre Registrul comertului, mergem la finante, mergem la sanatate, la pensii daca e cazul, insa ce facem cu DSP, Pompierii, Mediu.......
Eu sunt PFA, tot pe coafor intr-un spatiu inchiriat si ,la mine au aparut imediat dupa infiintare cei de la DSP si m-au indrumat ce trebuie sa fac ...si sa montez chiuvete, sa iau sterilizatoare, dezinfectanti omologati, sifoniere pt. haine,trusa medicala etc......si cate nu au mai cerut sa-mi fac....Nu e de joaca deloc cu ei.Dar apoi.....nu m-a mai intrebat nimeni de "sanatate".Cred ca cei de la Registrul Comertului ii trimit ca nu aveau de unde sa stie DSP-ul ca m-am infiintat...
Deci DSP-ul te va calca imediat si sunt principalii pe domeniul asta care inchid saloanele.De restul nu stiu nimic.
Poate ne ajuta cineva care este la curent, cu ce trebuie facut dupa ce am terminat cu Registrul Comertului si finantele.....nimeni nu prea m-a putut lamuri pana acum