Pot sa infiintez sediu de cabinet de avocat intr-un apartament care are destinatie de locuinta in conditiile in care exista un acord scris al tuturor proprietarilor prin care acestia nu mai sunt de acord cu schimbarea destinatiei niciunui apartament indiferent cu ce titlu este detinut? Detin acest apartament in baza unui contract de inchireiere si din punctul meu de vedere proprietarul isi asuma riscul nerespectand Legea 230/2007, si nu eu. Ar mai fi si problema cu acordul vecinilor. Baroul nu cere acordul vecinilor pentru infiintare cabinet dar Legea 230/2007 nu distinge intre s.r.l.si cabinete privind acordul vecinilor pentru schimbare destinatie. Totusi nu-mi este foarte clar daca prin declarare sediu de cabinet se schimba sau nu automat destinatia apartamentului sau aceasta obligatie ii revine proprietarului apartamentului inainte de a-l inchiria.
Contractul de inchiriere este pentru un spatiu cu destinatia de locuit? Sau mai exact care sunt obligatiile partilor? Este drept ca Baroul nu va solicita acordul vecinilor dar va solicita dovada inchirierii unui spatiu, spatiu care in mod logic nu ar trebui sa fie de locuit, ci sa aiba alta destinatie. In masura in care se pot pune la dispozitie mai multe detalii si in masura in care considerati ca va pot fi de folos, nu ezitati sa scrieti.
Si eu am cabinetul intr-un apartament de bloc si nu am avut nevoie de acordul vecinilor dar nici nu am avut probleme cu ei.Am incheiat pur si simplu contractul de inchiriere cu proprietarul si l-am depus la barou si la finante.Nu ar trebui sa-i intereseze pe vecini ce destinatie are apartamentul atata timp cat nu-i deranjati si va platiti la timp cheltuielile de regie. Sau poate cred ca activitatea desfasurata de un avocat este similara cu cea desfasurata de o firma?