In urma multiplelor probleme avute din pricina Orange,m-am decis sa deschid acest topic adresat nemultumitilor de servicii de telefonie mobila si internet.Am incheiat cu ei un contract pe 2 ani,pe langa telefonie mobilea si internet prin intermediul modemului.Anul trecut ne-am trezit ca nu puteam folosi internetul pe motivul neplatii facturii,ceea ce s-a dovedit a fi fals,factura fiind platita la timp.Stiti cat a durat pentru reconectare?Aproape 10 zile,abonamentul fiind si pe firma,o gramada de prejudicii ne-au adus.Nu mai spun cate convorbiri la serviciul relatii clienti si cat de greu se ajunge sa-ti spui oful la cei de la Orange.
Acum.din nou de vreo luna,mi se intrerupe conexiunea la internet din minut in minut,din nou telefoane la call center si raspunsuri in coada de peste,e ceva de groaza,abia astept sa se termine contractul cu Orange.Inca nu stiu cum se va rezolva aceasta situatie,care ma face sa-mi pierd timpul,tot reconectandu-ma la internet.
Ce solutii avem impotriva acestor furnizori nesimtiti,care nu au nici un respect fata de clientii lor(in afara de a-i ocoli si de a nu semna contracte pe o perioada asa de lunga)?
Cititi dispozitiile Codului consumatorului, contractul de furnizare/prestari servicii, si veti gasi solutii.De regula, atunci cand un beneficiar nu este multumit de prestarea unui anumit serviciu, renunta la "prestator"...
Apoi, va rog frumos sa stergeti denumirea societatii implicate in discutie deoarece in acest forum, se discuta ideea si nu persoana fizica/juridica.
Nu poti renunta asa usor la contract,este stipulat acolo ca denuntarea unilaterala implica zeci de plati catre ei,etc.Va inchipuiti ca daca se putea,renuntam de anul trecut....
Apoi,nu inteleg de ce sa sterg denumirea societatii,pai ideea tocmai asta este: de a feri oamenii de neplaceri din cauza acestei societati.Este cumva ilegal sa folosim denumirea furnizorilor care creeaza probleme?Pai,cum putem corecta bataia de joc,daca nu prin atitudine publica impotriva persoanei juridice?
Ma rog,daca e ilegal,va rog sa-mi spuneti care este temeiul legal si apoi sterg.Va multumesc pentru intelegere.
Daca nu sunteti multumit de calitatea prestatorului, tot nu puteti asa tam- nesam sa reziliati asa simplu.
Important este sa puteti dovedi ca ei nu livreaza serviciul potrivit contractului. Adica daca vi se promite in contract download de 16000 si aveti doar 8000, sau upload de 1000 si aveti 256, si puteti demonstra aceasta, atunci puteti rezilia cu incetare imediata. Si nu aveti obligatia platii vreunei taxe de reziliere intru-cat comerciantul este vinovat.
Eventualele cadouri, modem, telefon etc trebuie sa le restituiti si pentru perioada cat v-ati folosit de aceastea sunteti obligat sa platiti o taxa de folosire. Alternativ puteti plati diferenta de pret si obiectul ramane al d-voastra.
Atentie insa, modem-urile sunt care creeaza de cele mai multe ori probleme. Un modem (stick) ieftin este de obicei slab calitativ, si pentru aceasta nu raspunde comerciantul.