avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie de crestere a copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie de crestere a copilului

buna ziua, va rod din suflet sa-mi spuna cineva care cunoste legea cum este cu indemnizatia de crestere a copilului la studente. eu sunt studenta in anul 3 la o facultate privata la zi, urmeaza sa nasc in luna aprilie la sfarsit sau inceputul lunii mai(2011), iar licenta o voi sustine in iulie(2011) la sfarsit. in cazul meu eu pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului sau de ce anume pot beneficia ca student, este si prima sarcina. astept raspuns. multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: dddd , utilizator 16:35, 20 Noiembrie 2010
1. OUG 148/2005 spune ca puteti beneficia de indemnizatia pentru CCC pana la 2 ani si daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului va aflati in una din urmatoarele situatii:
- sunteti in perioada de 60 de zile de la absolvirea cursurilor de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, cu examen de licenta sau de diploma, in vederea angajarii ori, dupa caz, trecerii in somaj, potrivit legii.
- urmati cursurile de zi ale învăţământlui universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere. Sunt exceptate de la această obligaţie persoanele care au întrerupt cursurile din motive medicale.

2. Intre timp luati legatura si cu Agentia Judeteana de Prestatii Sociale, care aproba CCC pana la 2 ani si plateste indemnizatia aferenta, care va poate da cel mai competent raspuns.

multumesc din suflet. luni voi merge la primarie sa vad ce imi va spune doamna asistent social. nu am probleme cu facultatea, nici macar o restanta nu am avut. inca un lucru foarte important, asta daca pana cand voi naste eu, domnul Boc sa numai schimbe legeaX-(. multumesc frumos pentru raspuns.

~ final discuție ~