avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 783 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... O relatie facila si eleganta cu furnizorul de energie ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

O relatie facila si eleganta cu furnizorul de energie electrica - serviciul MyEnel

In aceasta sectiune ne putem ocupa si pentru a furniza utilizatorilor forumului care ne viziteaza sectiunea informatii privind serviciile pe care diferite companii de utilitati le pun la dispozitia clientilor - pentru evitarea birocratiei si a cozilor de la ghisee.

Iata un exemplu din acestea:
Clientii Enel au posibilitatea sa relationeze cu compania facandu-si un cont online la pagina de web
[ link extern ] /

Ca sa-ti faci cont e necesar sa ai langa tine o factura - indiferent de cand editata pentru cod client si cod EnelTel, datele inscrise in caseta din dreapta sus a oricarei facturi.

Odata contul facut, a doua zi se populeaza cu ultimele luni din baza de date referitoare la dv. si puteti accesa contul pentru:
- a vedea valoarea ultimei facturi;
- evidenta indecsilor;
- puteti furniza online indexul contorului - in perioada inscrisa tot in caseta de pe factura - ca sa va fie luat in calcul la facturare.
- evidenta platilor (daca platiti online sau direct, prin banca, apare aceasta plata ca efectuata a patra zi lucratoare)
- puteti face reclamatii, sugestii, solicitari.

* Personal am fost placut surprinsa sa vad ca datele populeaza contul fix a doua zi dimineata, ca plata apare azi efectuata - poimaine sau raspoimaine luata in evidenta, ca imi pot vizualiza factura deindata ce ea este emisa, cu mult inainte de a-mi ajunge acasa.

Voi reveni cu impresii la citirea indexului, transmiterea lui online si luarea in considerare la facturare. (prin telecitire functioneaza perfect la numarul de telefon gratuit 0800.07.08.09)
Ultima modificare: Miercuri, 1 Decembrie 2010
elga50, moderator
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 04:20, 28 Noiembrie 2010
Incercati cu un clic aici

[ link extern ]

Ultima modificare: Joi, 25 Noiembrie 2010
Adriantot, moderator
Acum 2 saptamani am auzit reclama la radio cu my enel.=D>

Am intrat si am inscris pentru o prietena plecata din tara cu un apt din zona de distributie enel bucuresti giurgiu ilfov.
E o serviciu foarte prost facut.De la inscriere se vede intrucat iti trimite abia a doua zi un link pe care sa intri si sa activezi contul.
Peste inca 24 ore iti populeaza lista cu indecsi.
Cind o vezi nu te ajuta la nimic si ti se pare totusi minunat cind cineva de la care ai asteptari jalnice face ceva normal.
1 Nu au luat indexul dat in considerare ca au o problema si daca stiam suna la
eneltel ca ala mai merge din cind in cind.
2 Nu reusesc sa intru cu parola decat in unele zile.
3 Daca resetez parola imi vine mail cu noua parola in 24 ore desi zice ca in cel mai scurt timp.
X-(
Sunt niste incompetenti si o sa fie probleme in continuare atata timp cat se modifica data de facturare mereu si implicit periada de facturare 50 zile apoi 10 zile apoi 26 apoi 21 apoi 34 zile
O alta mare problema este faptul ca nu se calculeaza ca la restul lumii de ex vodafone sau orice alt furnizor de servicii.

Daca platesti 200ron(2mil) in avans nu se scade din urmatoarele facturi pana ajungi la zi.Iti scade o data si maxim de 2 ori apoi daca mai raman bani acolo sunt bine ramasi.

Nici macar nu trebuie sa platesti in avans sa se intample asta,

Daca sa zicem ca lipseti o perioada o sa merga in continuare estimarea 2 luni si apoi a 3 -a regularizarea.Si automat o sa fie o suma in avans.Nu ti se scade decat cum spuneam maxim o factura sau 2 daca esti norocos dar apoi se intampla si ramai cu o suma acolo la ei.

Trebuie sa faci cerere sa o recuperezi si numai dupa aceea ti se innapoiaza suma. Daca nu sesizezi dupa o perioada suma dispare.

Asa ca fiti atenti pe facturi si adunati sumele platite si vedeti poate si voi aveti bani de luat.
Ultima modificare: Sâmbătă, 27 Noiembrie 2010
w_v_w_v, utilizator
Tot ce scrieti aici, in afara de consideratiile subiective, este fals si in necunostinta de cauza sau in cel mai bun caz in neintelegere suficienta de cauza.

In primul rand ca subiectul era strict pe MyEnel si nu pe functionarea companieii in general. Eu am postat acest subiect numai pentru informararea utilizatorilor ca acest serviciu exista.

MyEnel.
- emailul de confirmare. In mesajul de pe site se spune ca daca in 24 de ore nu se confirma datele de cont dispar si va trebui sa faceti o noua tentativa de infiintre a contului.....nu ca primiti in 24 de ore email de confirmare. Deci o confuzie, o neintelegere a textului scris pe site.
- contul, da, se populeaza cu datele pe ultimele luni asa cum sunt in baza de date, a doua zi. Asta nu e o mare nenorocire, daca se ia in considerare ca n-ai avut aceasta evidenta pana acum si ai trait bine-merci fara ea.
- asupra preluarii indexului nu ma pronunt, asa cum am spus, pentru ca nu am testat inca acest aspect.
- ca nu puteti intra cu parola in fiecare zi? Eu am testat intrarea pe pagina de cont pentru 5 conturi diferite de mai multe ori pe zi si nu am avut probleme, aproape din considerente profesionale pentru a testa serviciul. Daca le-ati avut, probabil ca erau dificultati de functionare a unuia din "internete", al dv. sau al companiei sau chiar a paginii de web. Se mai intampla!
- inca o data, emailul de confirnare functioneaza instant.

Despre companie.
Am in custodie primirea si plata facturii unei persoane plecata din tara, asa ca sunt in cunostinta de cauza cum se factureaza si cum se procedeaza cu factura.
Doua luni se estimeaza un consum si a treia luna se factureaza consumul citit.
Daca indexul nu s-a miscat din loc in aceste trei luni se scade pe a treia factura ce s-a introdus pe celelalte dua anterioare - estimate - mai putin taxa de tv si radio.
Asa se face ca din banii platiti in avans se scad doua luni de consum estimat, iar a treia luna banii se pun la loc prin factura venita cu (-) minus, mai putin taxa tv si radio.

Daca ai platit in avans, ai fost plecat cateva luni, vii acasa si consumi ceva, apoi pleci iarasi, consumul efectuat ti se achita din banii din cont s.a.m.d. Deci nu trebuie sa faci nicio cerere ca sa-ti recuperezi banii decat daca te muti din apartament, in rest, consumul la trei luni odata ti se regularizeaza din banii pe care ii ai in cont, platiti in avans.
Banii pe care ii ai in cont la companie nu se pierd, iar facturarea reala la 3 luni odata este modul companiei de a factura. Nu trebuie sa fie toata lumea la fel. Comparatia cu alte companii este inutila. Fiecare companie isi face propria politica si propria maniera de facturare si incasare.

Serviciul este foarte bun, problemele apar, daca apar, din proasta functionare a internetului sau a uitarii parolei si este foarte bun pentru acele persoane care au nevoie de el. Pentru cele carora le place coada la ghiseu si plata facturilor estimate combinate cu regularizarea la 3 luni, pentru acelea serviciul acesta este neinteresant.

Nu laudam un serviciu care e normal, ci luam aminte ca exista, putem avea intelegere pentru ceva care poate sa nu mearga bine la inceput de drum, greseli care se elimina in faza de implementare si ne bucuram de un serviciu care ne scuteste de "coada la ghiseu".
In rest, cine nu are nevoie de acest serviciu poate trece nepasator peste acest mesaj.
Cei nemultumiti de acest serviciu in anumite aspecte ale lui se pot adresa direct companiei, careia sa-i spuna ca serviciul este o porcarie.

Eu personal, o spun inca o data, am avut intentia de a anunta pe utilizatorii nostri care sunt si posesori de internet si poate si cu conturi in banca, cu posibilitati de plati online ca au la dispozitie inca un serviciu online la o companie.
Si pana la urma poate fi si o semnalare a faptului ca a mai aparut un bine in viata noastra!

Interventie moderator
Am rugamintea sa nu transformam acest subiect de informare asupra unui serviciu online in debuseul nemultumirilor noastre in legatura cu compania cu pricina.
Doamna ELGA Nu inteleg ce e fals?
Ca se misca incet cei care se ocupa de site-ul enel?
Ca m-am inscris seara si ca abia a 2 zi dimineata mi-a venit emailul sa dau click si sa activez contul?
Ca daca vrei sa resetezi parola tot seara mi-a venit a doua zi dimineata email cu noua parola?

Mergeti dv pe premisa ca daca se aduna bani in avans iti scade mereu din bani atunci cind o sa consumi pana cind ajungi la 0 si o sa fie bine pentru ei.

Vreti sa va dau nist ecopii dupa ultimele 30 facturi sa vedeti?
Si dupa foaia prin care imi aratau ca la ei este o suma de 300ron din care nu se scadeau facturile curente?

Tot omul presupune ca daca luna asta dai 100 mil si luna viitoare un mil iti scade din ei pana cand ajunge la 0 dar in relitate nu se intampla asa.
Iti scade in a 3 luna de regularizare si apoi desi mai raman bani iti mai scade maxim o luna si gata.Restul ramane e la ei.
Ultima modificare: Sâmbătă, 27 Noiembrie 2010
w_v_w_v, utilizator
Da, faptul ca daca uiti parola si ceri o alta parola, emailul ar veni a doua zi. Nu, vine instant!
Special acum cateva minute am schimbat parola....si a schimbat-o pe loc.
In al doilea rand am simulat uitarea parolei, iar emailul a fost instant cu parola de la ei. Am intrat in contul meu si am schimbat aceasta parola a lor cu parola mea.
Deci da, este falsa afirmatia ca site-ul este prost facut si poate fi adevarat in ce va priveste doar daca nu va merge bine internetul, dar asta nu e vina site-ului cu pricina.

In rest, cum am zis, despre companie nu mai comentez intrucat ce am avut de spus am spus si apoi nu acesta a fost scopul pentru care am postat acest topic!

Alte discuții în legătură

Apartament nelocuit, cum fac cu energia electrica? mir2006 mir2006 Buna ziua, va rog sa ma sprijiniti in urmatoarea problema: voi locui in strainatate pt cativa ani si nu doresc sa inchiriez apart. In acest caz, cum sa ... (vezi toată discuția)
Repartizare factura electrica pe minus locatarx locatarx [b]Daca am primit o factura pe minus la electrica nu trebuie sa aparem pe lista de plata la intretinere cu minus pe coloana electrica????[/b] S-a platit o ... (vezi toată discuția)
Factura de regularizare gaz de la eon adunata la o factura anterioara de estimare raresrezzy raresrezzy Buna ziua, In data de 18.02.2016, reprezentantii companiei de gaz sus mentionate, au schimbat contorul de gaz, fara sa fim acasa sau sa fim anuntati in ... (vezi toată discuția)