Buna ziua,pe 7 noiembrie am avut un incident cu o masina inmatriculata in Spania,are RCA si toate taxele la zi,deci nu ar trebui sa fie probleme cu actele.Am intocmit dosarul aici cu cei de la UNIQA asigurari care de fapt ii reprezinta.Masina este la service si sa constatat DAUNA TOTALA,problema mea intervine acum,cat timp trebuie sa astept pana cei din Spania imi vor da raspunsul???Cei de la UNIQA asigurari m-au speriat aratandu-mi cateva dosare din Ianuarie anul acesta,nu exista cumva un termen limita pt solutionarea dosarului???Tinand cont ca masina este taxiu si este singura mea sursa de venit,am toate actele in regula dar sant blocat total si nu am asigurare casco,poate sa ma ajute cineva????:(( :((:((
Baiatul care a fost la volanul masinii de Spania a recunocut vina si mi-a dat si in scris si pe constatarea amiabila.Contractul lui de asigurare cu MAPFRE Spania dateaza din 2006 si nu a fost intrerupt+ ca el sustine ca nu a avut nici o dauna pana acum.Ce ar trebui sa fac ca sa urgentez solutionare dosarului?,banii se termina si nu o sa mai am nici cu ce sa-mi platesc chiria:((:((:((
Nu aveti alta solutie decat sa asteptati un raspuns de la acestia si intre timp sa mergeti la UNIQA sa ii presati sa reia legaturile cu MAPFRE pt a obtine mai rapid un raspuns.
Gestionarul daunelor pe carte verde in aceste situatii este BAAR asa ca ar trebui sesizat pentru a interveni in lichidarea daunei. Conform Regulamentuui General aplicabil sistemului international de carte verde, in termen de trei luni asiguratorul strain are obligatia sa comunice date despre polita si dauna. Daca in cauza valabilitatea politei a fost confirmata atunci totul depinde de UNIQA.