buna dimineata,as dori si eu sa ma ajutati cu o problema pe care o am cu asigurarile auto si pt asta multumesc anticipat.In data de 07 noiembrie am avut o coliziune cu un autovehicol inmatriculat in Spania.Soferul a recunoscut vina am mers impreuna la societetea de asigurari cu care colaboreaza firma MAPFRE din Spaniaam intocmit toate actele,aabsolut tot ce ne-au cerut cei de la asigurari.Pana aici totul a fost ok,mergand la service,adica IATSA pt ca masina este un Logan din septembrie 2006au facut evaluarea si reparatia ar fi costat undeva la 16.500 lei ron,deci s-a decis dauna totala.Domnul inspector insa a avut in vedere sa ma informeze ca acceptul de plata vine foarte greu,si drept dovada mi-a aratat cateva dosare care au deja intre 6 si 9 luni si tot mai asteapta acceptul celor din Spania.Acum intreb si eu e posibil asa ceva,nu exista un termen limita daca toate conditiile si toate actele sant in regula???Am cerut sa mi se dea un numar de dosar la cei de la UNIQA de la noi dar ei au spus ca cei din spania imi vor da nr de dosar,si nu stiu ce sa fac pt ca eu dosarul l-am intocmit aici in Romania.
Daca a mai fost cineva in cauza sau dintre domnii avocati de pe site,va rog frumos indrumati-ma si pe mine ce ar fi mai bine sa fac sa pot urgenta problema.
Daca nu dispuneti de polita CASCO nu aveti altceva de facut decat sa asteptati raspunsul din Spania si pana atunci sa-l tot tocati la cap pe reprezentantul din Romania pt urgentarea actelor. Am impresia ca aici in Romania se produce intarzierea si nu in Spania sau in alta tara europeana.
Conform Regulamentului General care reglementeaza sistemul international de carte verde, gestionarul daunelor petrecute in Romania de catre autoturisme asigurate in strainatate este Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania. In aceste imprejurari era recomandat ca pina la a sesiza asiguratorului corespondent roman sa va adresati BAAR pentru inregistrarea daunei si supervizarea acesteia . Va recomand sa comunicati catre BAAR datele de identificare pe care le puteti obtine de la asigurator si sa solicitati interventia acestuia in obtinerea despagubirii.