Am si eu o intrebare:
In situatia in care un client nu imi plateste marfa livrata si facturata in 2007 si 2008 , ii pot storna facturile si trimite o notificare prin care solicit inapoierea marfii?
Inregistrarile corecte din punct de vedere al TVA sunt : 4111=4427 (-)?
In cazul in care imi livreaza marfa inapoi trebuie sa fac iar intrarea in gestiune : 607 = 371 (-) si 4111=707 (-) ?
Stornati facturile in momentul returului de marfa,nu inainte. Prima data emiteti o notificare prin care il somati sa va returneze marfa sau sa va plateasca. Dupa aceea emiteti factura de retur sau inregistrati incasarea..dupa caz.
Inregistrarile sunt corecte,trebuie sa mai tineti cont si de adaosul comercial ,la stornare.Pe baza facturii de retur ,faceti N.I.R. si introduceti marfa pe stoc.
Vanzare marfa
Lizuca12
Buna ziua,
Firma la care lucrez are caen principal executie instalatii electrice, voi sa vanda ceva corpuri de iuminat ? Se poate face aceasta tranzactie ... (vezi toată discuția)
Farmacie
anamariacelik
am doua probleme:
1.daca cineva stie pe ce baza casa de sanatate a returnat factura aferenta lunii mai pentru eliberarea testelor de diabet?? si in acelasi ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.