In speta - clientul apeleaza la un service auto pentru a inlocui o piesa a motorului (turbosuflanta)
Service-ul demonteaza mai multe componente ale mototrului decat este necesar pentru efectuarea operatiei solicitate , in scopul de a se asigura ca nu exista uzuri interne - pentru a putea oferi garantie de functionare a piesei inlocuite.
In perioada de garantie , motorul incepe sa bata si se sparge , constatandu-se de catre un alt service auto , culpa primului service , care nu a strans suficient un surub pe care l-a demontat initial pentru verificari.
In probatoriu , ar fi bine sa includ o constatare facuta de catre un alt serviceautorizat , o expertiza tehnica , sau ce fel de probe sunt admise in astfel de cazuri, pentru a nu intra in detalii foarte tehnice in cererea de chemare in judecata ???
de ce nu specificat ca sa-nt persoane juridice.Prin client se poate intelege multe.Litigiile comerciale se judeca la Curtea de arbitraj de pe langa Reg Comertului.
Dvs. ati observat macar natura intrebarii adresate ????
Eu n-am intrebat nici care este instanta competenta , nici ce alte demersuri credeti ca mai trebuie sa fac, ci strict legat de probatoriu. -