avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 323 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Montajul incorect al pieselor în service a generat ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Montajul incorect al pieselor în service a generat stricăciuni mașinii. Pot cere daune?

Buna seara!

Detin o Kia C'eed. Saptamana trecuta am dus masina la un service sa imi schimbe distributia, piesa fiind cumparata de mine.
Azi am fost sa ridic masina de la service si de cand am plecat mi s-a aprins martorul de ulei in bord, doar cand masina era subturata/la relanti, se stingea daca turam motorul, peste nici 10km a inceput sa mai moara motorul cand masina era la relanti si s-a aprins si martorul de verificat motorul.

M-am intors la service, insa ei m-au expediat pe motivul ca este piesa proasta si nu a fost buna, de acolo si problemele si ei nu ofera garantie pe nimic, intr-adevar pe factura este trecut: Manopera distributie, nu se acorda garantie piese neoriginale.

M-am dus la reprezentanta Kia si am obtinut constatare conform careia distributia prezinta probleme si masina are scurgere de ulei. Mecanicul de la reprezentanta mi-a spus ca piesele luate de bine sunt bune, dar au fost montate gresit, a fost scos un pinion fortat, ce nu trebuia sa poata fi scos normal ("pus la cald din fabrica"-exprimarea mecanicului), montajul defectuos ducand la degradarea arborelui si posibil a chiulasei (trebuie demontat tot motorul pentru o constatare oficiala si a acestor probleme), a zis ca s-au mai intalnit cu problema de genul si asa au patit si celelalte masini.

M-am intors cu constatarea de la reprezentanta la service-ul cu pricina, insa am fost expediat pe motiv ca nu e vina lor, piesa era proasta si asa patesti cand nu cumperi de la ei. Imi puteti spune care ar fi pasii de urmat in momentul de fata, pot cere daune service-ului? Va multumesc!
Ultima modificare: Joi, 1 August 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Ioan Ciobanu , Expert judiciar 22:46, 31 Iulie 2019
5 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
În primul rând faceți o sesizare la Protecția consumatorului.. Solicitați ca cercetarea cazului de inspectorul de la OPC să se facă în prezența dvs. și a unui expert tehnic judiciar auto al cărui onorariu îl plătiți dvs.
Dacă nu reușiți să rezolvați problema adresați-vă instanței de judecata. Deschideți și o acțiune de asigurare dovezi pentru că soluționarea dosarului poate dura mult timp, piesele care se pretind că sunt noi se uzează și service-ul poate invoca faptul că funcționarea necorespunzătoare a motorului se datorează uzurii .
ing. Ioan Ciobanu

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inselatorie service auto cypsoft_ro cypsoft_ro buna ziua va povestesc si eu pataniile mele cu Skoda Octavia 2 FL am cumparat-o in aprilie 2016 , adus-a din Olanda, si ca orice masina cumparata SH am ... (vezi toată discuția)
Bună ziua. am un touran și am avut o problema la răcitorul ... Marian Prihoancă Marian Prihoancă Bună ziua. Am un Touran și am avut o problema la răcitorul de ulei: mergând din Bacău spre Timișoara, pe autostrada mi s-a aprins un martor care mă ... (vezi toată discuția)
Probleme service auto viperablue viperablue Sunt proprietarul unei masini oarecare care in decembrie 2013 a fost intr-un service pentru o revizie totala, distributie, filtre, ulei etc ... Cu aproximativ ... (vezi toată discuția)