avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 214 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... inselatorie service auto
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

inselatorie service auto

buna ziua
va povestesc si eu pataniile mele cu Skoda Octavia 2 FL
am cumparat-o in aprilie 2016 , adus-a din Olanda, si ca orice masina cumparata SH am cautat un service pt schimb de consumabile si distributie
intrebandin stanga si in dreapta pe la cunostiinte pentru recomandari, am fost indrumat catre un atelier pe strada Fizicienilor *******
Acest individ mi-a facut revizia (ulei , filtre) + schimbul distributiei
dupa 2 saptamani plecand spre Brasov in dreptul localitatii Cernica masina mi se opreste brusc si un martor mare rosu in bord reprezentand pompa de ulei, dupa discutii telefonice cu el am chemat platforma si am dus-o spre atelierul lui pt verificare, dupa ce a dat scutul jos in scut se afla busonul de la baia de ulei iar el hazardat spune ca am dat cu ea intr-o piatra, bordura si asa s-a desfacut !!!!?!!!???? nicidecum ca nu l-a strans la montaj, si chiar daca dadeam in ceva baia fiin din fonta ar fi crapat nicidecum sa se desfaca 26 de spire din buson,plus ca scutul din plastic nu avea nici o urma de lovire
- al 2-lea eveniment dupa un an tot la revizie tot la el imi comunica ca trebuie schimbat ambreiajul deoarece e pedala tare si ca ma lasa, am mai dus-o la 3 soferi si 2 mecanici pentru constatare si mi-au spus ca nu are nimic
- al 3-lea eveniment duc din nou maisna in service pt revizie, de data asta imi scoare o mufa care duce la racitor, astfel nemaifunctionand o valva pe circuitul de antigel plus martor aprins in bord, iar el incearca sa ma convinga ca aveam martotul aprins in bord, si ca e dus EGR-ul si ca trebuie schimbat, costa 1900 ron plus 350 ron manopera + 150 ron antigel.
Am dus masina intr-un alt service unde cei de acolo mi-au spus ca e o problema comuna la motoarele CAYC si ca in pricipiu ar cam trebui echimbat, au comandat piesa s-au apucat de demontat si au gasit mufa scoasa, m-au sunat ,m-au informat, au returnat piesa si am platit doar manopera si tester-ul

cui ma pot adresa, fara sa am vreo fisa de intrare in service, doar bon fiscal pe consumabile si manopera + 2 discutii telefonice in care reclam dupa plecare martor aprins si a doua cand imi spune pretul piesei
si eventual doar constatarea celor de la al 2-lea service cum ca mufa a fost scoasa
in rest e doar cuvantul meu impotrica cuvantului lui
Ultima modificare: Vineri, 24 August 2018
cypsoft_ro, utilizator
Cel mai recent răspuns: Livius Laslau , Consilier juridic 22:03, 24 Octombrie 2023
Fara expertiza tehnica nu puteti proba legal situatia
cel mai bine e de mers la reprezentanta a fiecarui autoturism
Buna seara!
Totuși, ce doriți sa cereți sau ce vreti sa obtineți?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme service pav73 pav73 Buna ziua! Anul trecut am achizitionat un autoturism BMW X5 nou de la Banat Car TM, caruia in data de 29.09.2017 i-a fiert motorul , eu fiind anuntat pe bord ... (vezi toată discuția)
Buna ziua! acum aproximativ o luna am achizionat o masina adusa ... Cucerzan Cucerzan Buna ziua! Acum aproximativ o luna am achizionat o masina adusa din Germania. In momentul in care am fost sa o vad, am dus-o la service si au examinat-o si au ... (vezi toată discuția)
Montajul incorect al pieselor în service a generat stricăciuni mașinii. pot cere daune? catalin.tabara catalin.tabara Buna seara! Detin o Kia C\'eed. Saptamana trecuta am dus masina la un service sa imi schimbe distributia, piesa fiind cumparata de mine. Azi am fost sa ... (vezi toată discuția)