Buna ziua . In blocul nostru se afla un "vecin" al carui apartament va fi pus in vanzare ,prin hotarare judecatoreasca, datorita incapacitatii acestuia de a mai plati suma foarte mare pe care a acumulat-o la intretinere. Problema este ca deocamdata aceasta nu poate fi pusa in aplicare acum, pe timp de iarna ,datorita unei noi legi....Datorita acestui fapt administratorul de bloc si presedintele ne-a impus (fara adunarea generala) noua ,celorlalti locatari, plata cheltuielilor restante precum si a celor actuale a "vecinului" dintr-o suma (1000 ron) de scara, (bloc cu 2 scari) stabilita tot de ei, si "bagata" in intretinerea noastra. Este legal si corect cum s-a procedat? Trebuia oare aceasta suma sa se plateasca din fondul de rulment? Am fost verbal linisiti ca suma platita se va recupera dupa vanzarea apartamentului. Cum insa, daca noi nu avem o dovada suplimentara , o chitanta separata...ci doar un inscris pe lista cu plata intretinerii afisata in scara blocului?
Vis-a-vis de problema relalata...ma puteti ajuta cu un model de cerere "tip" daca exista, pentru scoaterea de la intretinere a unor persoane .In principiu stiu cum trebuie formulata insa poate exista o varianta agreata de toti.
P.S. Cererea trebuie adresata administratorului sau presedintelui ?