In urma cu 7 luni am incheiat un contract de internet mobil cu Vodafone pe 2 ani pentru care am primit gratuit un modem pentru conectare la internet ,acestia fiind obligati conform contractului sa-mi livreze o viteza maxima de pina la 7,2Mbps la un trafic initial de 4GB,dupa care viteza scadea pina la 128Kbps.Inca de la inceput internetul nu a functionat la parametrii inscrisi in contract,mai mult de atit ca sa pot folosi cit de cit internetul trebuie sa scot modemul afara din casa pe fereastra,aspect cu care nu am fost informat la incheierea contractului.Va rog sa-mi spuneti cum pot rezilia contractul cu Vodafone fara sa platesc taxele lor aberante de dezactivare.Va multumesc,George C.
Ati facut adresa in scris prin care sa le comunicati ca daca nu va rezolva problema tehnica intentionati sa reziliati contractul, conform articolului care stipuleaza acest lucru in contract? Daca nu ii determinati sa recunoasca ceea ce sustineti Dvs, nu aveti sanse de a rezilia acest contract. Puteti depune o reclamatie la Protectia consumatorului, insa si acolo trebuie sa depuneti dovezi ca i-ati instiintat de problema. Va doresc succes!