Situatie: firma mea a cumparat usi si geamuri termopan de la o alta firma.
Usa s-a montat de o alta firma (terta) specializata in asa ceva. Deci nu firma producatoare a montat.
Aceasta usa are defecte de fabricatie si am trimis poze insotite de reclamatie la firma producatoare.
Aceasta REFUZA sa-mi inlocuiasca usa defecta, si refuza macar sa se deplaseze pentru a investiga problema cu produsul lor.
Cu produsul respectiv am primit doar o factura, fara nici un certificat de garantie.
Intrebare: La cine pot apela in acest caz? ..mentionez ca dupa informatiile mele, la Protectia Consumatorului apeleaza doar persoanele fizice.
Nu va ramane decat actionati in instanta.
Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora se aplica doar daca ati fi fost persoana fizica asa cum este prevazut in art.2 din OG 21/1992 - privind protectia consumatorilor.
Daca detineti documente de provenienta si prestari servicii,formulati actiune in instanta impotriva furnizorului de usi termopan
La livrare produsele au fost insotite de certificate de conformitate si de garantie?
Daca bunurile au fost achizitionate de catre o persoana juridica problema poate fi rezolvata pe cale amiabila sau in instanta.
Este corect, Oficiul Pentru Protectia Consumatorilor si legislatia specifica, are ca obiect exclusiv reclamatiile formulate de de persoanele fizice sau asociatiile de consumatori.
Apelati la serviciile unui avocat daca societatea nu are angajat un consilier juridic.
Returnare pantof
alex5
buna ziua,
nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta.
am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ... (vezi toată discuția)