avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Tzeapa a'la noi.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Tzeapa a'la noi.

Buna tuturor,

Situatie: firma mea a cumparat usi si geamuri termopan de la o alta firma.
Usa s-a montat de o alta firma (terta) specializata in asa ceva. Deci nu firma producatoare a montat.
Aceasta usa are defecte de fabricatie si am trimis poze insotite de reclamatie la firma producatoare.
Aceasta REFUZA sa-mi inlocuiasca usa defecta, si refuza macar sa se deplaseze pentru a investiga problema cu produsul lor.
Cu produsul respectiv am primit doar o factura, fara nici un certificat de garantie.

Intrebare: La cine pot apela in acest caz? ..mentionez ca dupa informatiile mele, la Protectia Consumatorului apeleaza doar persoanele fizice.

Multumesc,
Biro Z.
Cel mai recent răspuns: Stelea Catalin , Consilier juridic 20:24, 4 Decembrie 2010
Nu va ramane decat actionati in instanta.
Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora se aplica doar daca ati fi fost persoana fizica asa cum este prevazut in art.2 din OG 21/1992 - privind protectia consumatorilor.
Ultima modificare: Marți, 30 Noiembrie 2010
ContSters158230, utilizator
Daca detineti documente de provenienta si prestari servicii,formulati actiune in instanta impotriva furnizorului de usi termopan
La livrare produsele au fost insotite de certificate de conformitate si de garantie?
Daca bunurile au fost achizitionate de catre o persoana juridica problema poate fi rezolvata pe cale amiabila sau in instanta.
Este corect, Oficiul Pentru Protectia Consumatorilor si legislatia specifica, are ca obiect exclusiv reclamatiile formulate de de persoanele fizice sau asociatiile de consumatori.
Apelati la serviciile unui avocat daca societatea nu are angajat un consilier juridic.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inlocuire produs in garantie t_ciprian t_ciprian Buna ziua, Am cerut catre Emag si DEPANERO, inlocuirea unui produs in garantie deoarece perioada in care nu a funtionat a depasit 10% din perioada de ... (vezi toată discuția)
Dreptul la asigurarea in romania a service-ului pentru un produs cumparat in romania laur50 laur50 Am cumparat in Romania un ultrabook care s-a defectat la 3 zile de cand a iesit din garantie. Nici vanzatorul si nici reprezentanta in Romania a ... (vezi toată discuția)
Returnare pantof alex5 alex5 buna ziua, nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta. am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ... (vezi toată discuția)