buna ziua,
nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta.
am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ca-mi raneste piciorul destul de urat (ma doare rau de tot cand merg, nu ma pot acomoda cu el).
nu au vrut sa mi-l schimbe / sa-mi dea banii inapoi pe el .
pot face ceva ? am vreo lege de partea mea ?
cred ca o reclamatie la Protectia consumatorului ar putea ajuta.
Normal ar fost sa va inlocuiasca perechea daca ati pastrat bonul. cutia si cel mai important, certificatul de garantie.
cu stima, cassy
termenul de 30 de zile este scris intotdeauna pe certificatul de garantie asa cum cere OG21/1992 privind protectia consumatorului si L449/2003 ambele cu modificarile ulterioare care sunt in concordanta cu Directiva Parlamentului European si a Consiliului European nr 1999/44/ CE din 25 mai 1999.
cu stima, cassy
Fara suparare, dar ati raspuns exact ca un politician veritabil!!
Am intrebat "unde este prevazut termenul de 30 de zile" si nu "ce norme legislative prevad inscrierea termenului de garantie"!
Legea 449 prevede un termen de 2 ani si nu de 30 de zile.
Cat despre inlocuirea unui produs in termenul de garantie aceasta se poate face in cazul lipsei de conformitate si numai daca produsul nu a putut fi reparat.