Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna ziua,
nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta.
am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ca-mi raneste piciorul destul de urat (ma doare rau de tot cand merg, nu ma pot acomoda cu el).
nu au vrut sa mi-l schimbe / sa-mi dea banii inapoi pe el .
pot face ceva ? am vreo lege de partea mea ?
problema e ... poate fi asta considerat "un defect" ? daca-mi dau seama ca produsul provoaca rani piciorului meu (ca poate altti au altfel de picior)....
adica pot pretinde si primi banii inapoi pe acest considerent ?
mentionez ca l-am purtat o zi (in chinuri). si nu e vorba de marime (adica nu pot sa-l schimb cfu un numar mai mare , ca e prea mare si culmea, ma tot strange intr-o anumita zona)
Faptul ca dumneavoastra nu aveti o conformatie a piciorului pentru care pantoful sa poata fi utilizat fara a produce disconfort nu poate fi considerata o lipsa de conformitate, un defect al pantofului. Atata timp cat pantoful se incadreaza in parametrii dimensionali poate conduce la concluzia ca acesta este un produs conform. Incaltamintea si imbracamintea sunt produse care se probeaza tocmai pentru ca nu toti oamenii au aceleasi dimensiuni. Piciorul se poate umfla uneori din motive medicale astfel incat nici nu se poate introduce in pantof.