Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
va rog sa-mi spuneti daca pot cere marirea salariului, in urmatoarele conditii: sunt detasata la o inst. bugetara de la un s.r.l. ( tine de cons. local) in functia de casier II. colega mea, care este angajata institutiei la care eu sunt detasata, este casier I. pot sa cer trecerea pe aceeasi treapta, in conditiile in care amandoua facem aceeasi munca si avem 15% vechime? daca da, cum trebuie sa procedez? mentionez ca deja lucrez pe aceasta treapta de aproape 4 ani.
va multumesc.
Revin cu o completare. Trecerea pe treapta I se poate face ca urmare a promovarii . Conform art. 26 alin (5) din Legea 284/2010 "Promovarea in grade sau trepte profesionale se face din 3 in 3 ani in functie de performantele profesionale individuale apreciate cu calificativul "foarte bine" cel putin de doua ori in ultimii 3 ani, de catre comisia desemnata prin dispozitie a ordonatorului de credite bugetare, din care fac parte sindicatele sau dupa caz, reprezentantii salariatilor. O intrebare: Dvs. pe ce perioada sunteti detasata la Clubul sportiv?
multumesc pentru raspuns si fac unele precizari pt. dvs.
cu data de 01.01.2011 am un salariu de baza de 738 lei iar in data de 01.04.2011 implinesc 4 ani de cand lucrez casier in institutii publice, fara intrerupere. nemultumirea mea esta legata de faptul ca am fost mentinuta pe aceeasi treapta, respectiv casier 2, de aproape 4 ani, iar S.R.L.-ul la care sunt angajata acum si detasata la C.S.M., are ca actionar majoritar tot Consiliul Local, fiind fostul ADPP din oras.de fapt, eu vroiam sa stiu de ce nu am fost incadrata casier 1 la fel ca si colega mea de tura, care este, insa, angajata C.S.M. -ului direct. se poate asa ceva?
pentru alte aspecte legate de problema mea, va stau la dispozitie.
buna seara,
revin cu o noua intrebare legata de acest subiect, si anume: ieri, 15.04.2011, am primit un nou raspuns de la ITM, de data aceasta favorabil, in sensul ca, angajatorul unde sunt detasata este obligat sa imi plateasca salariul cf. art.47, alin.2 , cod.m-cii,cu ducere la indeplinire pana la data de 12.05.2011. eu sunt detasata pe perioada 21.10.2010-21.10.2011, si de aceea va intreb, cum ar trebui sa se faca plata diferentei de salariu? toata diferenta (oct.-mai) pana pe 12 mai, in transe sau cum...?la ce sa ma astept?cum este legal?
va multumesc din suflet.
Plata diferentei se poate face fie in totalitate, fie in rate ... aceasta depinde de modul in care va veti intelege cu angajatorul .. intelegerea trebuie sa fie facuta in scris.
multumesc pentru raspuns.
angajatorul trebuie sa-mi dea vreo decizie de marire a salariului, ceva...sau ma duc eu cu o cerere pentru punerea in aplicare a deciziei de la ITM?
nu-mi surade ideea, deoarece eu am facut direct sesizarea la ITM si nu o cerere in scris la ei, stiind din start ca nu gasesc intelegere. ma gandeam ca ITM-ul le-a impus si o modalitate de plata, nu numai scadenta. eu nu am cum sa aflu, deocamdata.
oricum, vreau sa stiu daca angajatorul trebuie sa-mi aduca la cunostinta decizia ITM-ului sau nu. voi vedea in fluturas.
o zi buna.