avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... accident rutier cu victime si fara plata ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

accident rutier cu victime si fara plata spitalizarii...se poate?

in vara am avut un accident rutier soldat cu victime..si alcoolemie 0.23 in aerul expirat si 0.49 in sange.Masina era a tatalui meu,si eu nu am nicio sursa de venit,sunt elev in clasa a XII-a,si nu am nimic pe numele meu.Spitalizarea pentru o singura victima mi-a venit 7500 ron si s-ar putea sa mai vina tot atat pentru o alta victima:(((

Intrebarea mea ar fi: daca nu am nimic pe numele meu si nu am de unde sa platesc spitalizarea.....ce se intampla?

Va multumesc frumos!!!
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 02:27, 4 Decembrie 2010
daca erai minor la data savirsirii accidentului, platesc parintii. daca nu, se va executa silit in masura in care vei acumula bunuri sau venituri in viitor.

Off topic: in clasa XII, conduci baut - mi-ar fi si rusine sa postez asemenea situatie pe net. Sincer, esti un pericol public. In locul tau as face orice efort sa platesc victimelor banii, din cauza prostiei tale se afla in spital.
Daca la 19 ani ati savarsit un astfel de accident fiind in stare de ebrietate, ma intreb pana la 40-50 de ani cate asemenea accidente veti mai produce. Faptul ca nu aveti bunuri pe numele dv nu va scuteste de plata despagubirilor. Acum despagubirea o va plati asiguratorul RCA, insa el se va indrepta cu regres impotriva dv pt ca erati baut la volan.
Imi este rusine sa postez X_X. :( si ca sa va explic....am fost la un restaurant cu cativa prieteni...am batut doua beri...si aveam de gand sa las un prieten sa conduca...dar el fiind neobisnuit cu masina...am zis sa conduc tot eu:((( si mergend inspre casa pe un drum judetean nesemnalizat cu indicatoare rutiere sau linii pe carosabil...in curba am derapat si m-am rasturnat:(