avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1115 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri pt. traducator
Discuție deschisă în Traduceri

pt. traducator

dak sunt inca studenta la finante si dak vreau sa devin traducator,voi putea sa ma autorizez inca din studentie?
Cel mai recent răspuns: ContSters24933 , utilizator 09:51, 6 Decembrie 2010
Sa iti spun sincer, eu am luat autorizatia abia dupa ce am terminat facultatea, documentele necesare acestei autorizatii includ si diploma de licenta. Insa eu am terminat facultatea in 2005 cand pentru auotirzatie nu era necesar trecerea unui examen. Si inca o specificatie: eu am terminat Facultatea de Litere. In cazul tau , cred ca exista posibilitatea sa iti iei aceasta autorizatie daca dai un examen de limba.
Chiar am sa ma interesez.
va multumesc pentru informatii si va sunt recunoscatoare
Avand in vedere ca nu vei absolvi facultatea de litere, pentru a obtine autorizatia de traducator va trebui sa sustii examenele pe domeniul stiinte juridice organizate de CPPC, in functie de calendarul stabilit de acestia. Dupa ce vei sustine aceste examene si vei obtine certificatul de traducator, atunci iti vei putea intocmi dosarul in vederea autorizarii.
Prin urmare, nu are nici o legatura statutul tau de studenta la finante cu autorizarea ca traducator. Poti sustine examenele indiferent de acest lucru.
Referitor la aceste examene, au fost multe discutii pe acest forum despre ele, ai sa gasesti multe detalii.
Site-ul CPPC este acesta: [ link extern ] /

O zi buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Examen la cppc DeniPop DeniPop Salut. Numele meu este Denisa si sunt studenta, vreau sa ma pregatesc pentru examenul de traducatori de la Bucuresti. Termin Jurnalism si nu as mai vrea sa fac ... (vezi toată discuția)