avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1184 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... spor de computer suspendat de partid ?!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

spor de computer suspendat de partid ?!

Buna ziua din nou,

Precum mentionam si inainte, sunt inginer de sistem, lucrez (si) in invatamant cu doua jumatati de norma la doua scoli, sustinand lectiile din laboratoarele de informatica, pe programul AEL. Ca si paranteza, in tara sunt sute, daca nu mii de laboratoare de informatica in mediul rural, dotate absolut exceptional din fonduri europene si guvernamentale (bani publici, deci), numai ca salariul informaticianului si al inginerului de sistem este cam acelasi cu al femeii de serviciu, ceea ce face ca mai toate laboratoarele sa stea incuiate si sa se degradeze, din lipsa de personal calificat, dispus sa lucreze pe 4 milioane pe luna.

Pana luna aceasta, la una dintre cele doua scoli primeam un spor de 5% pentru ca - natural - lucrez la acest serviciu in mod exclusiv pe computer. La cealalta scoala, nu aveam sporul acesta deloc.

Luna aceasta, am fost informat ca doamna primar ale carei computere are tupeul sa ma roage tot pe mine sa i le repar intotdeauna cand apar probleme, a decis sa nu se mai acorde sporul acela de 5%. Cica asa a primit intructiuni... de la partid .:O

As aprecia daca cineva mi-ar spune care este cadrul legal prin intermediul caruia aceste sporuri de calculator se iau si se dau, daca in calitate de om care lucreaza efectiv pe calculator mi s-ar cuveni acest spor, daca primarul decide cui se acorda acest spor sau altele si, eventual, daca o fi dat guvernul vreo ordonanta zilele acestea, prin care sa mai faca un bine acestei tari.