avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 278 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE

in data de 3.12.2010 am comandat pe un site care gazduia un magazin online un produs care avea pretul stabilit la 5 la suta din valoarea lui,mentionez ca si acum dupa ce au fost anuntati si a trecut aproape o sapt de la comanda produsul se afla pe site la un pret de cam 7 la suta din valoarea lui iar in momentul comenzi produsul era disponibil in stoc conform site-ului,cand m-am prezentat la sediul firmei pentru a cere lamuriri despre comanda facuta de mine mi-sa spus ca produsul nu este in stoc,nu mi-sa spus ca este ogreseala sau ceva de genul asta dar eu avand deja eliberata factura proforma de la produsul respectiv,intrebarea mea este urmatoarea,atata timp cat un agent economic incearca sa vanda ceva ce nu detine,iti emite si instiintare de plata,iti ofera ca modalitate de achizitionare plata online nu constituie infractiune,atata timp cat platesti ceva sau esti instiintat ca trebuie sa platesti ceva ce agentul comercial spune ca nu mai detine sau nu se stie daca l-a detinut vreodata,mai mentionez ca mi-a fost anulata fara drept, confirmata la insistente, anulata si apoi iar confirmata comada la insistentele.VA MULTUMESC
Ultima modificare: Joi, 9 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Cel mai recent răspuns: frank_kvitta , utilizator 15:53, 12 Decembrie 2010
"Anulata si confirmata de doua ori la insistentele mele" Asta nu am inteles-o. In rest, eu va zic asa: orice tranzactie economica are la baza un contract, in cazul Dvs un acord, care probabil, are niste clauze. Acele clauze sunt f importante. Cititi cu atentie clauzele respective si veti avea surpriza, sau nu, sa constatati ca ei, probabil, nu au incalcat acel acord. Daca insa Dvs constatati ca v-au fost incalcate drepturile de client va puteti adresa cu o plangere Protectiei cumparatorului, sau, aveti libertatea de a deschide o actiune in instanta. Succes!
firma este obligata sa trimita produsul comandat la pretul afisat.

sesizati protectia consumatorului,daca vi sa emis factura,trebuie neaparat sa va dea produsul,chiar daca nu il mai au pe stoc.

trebuie verificat daca acel produs sa vandut,la acle pret,sau a fost o ``strategie de marketing``.
chiar daca a fost o ''strategie de marketing'' sau o greseala a administratorului site-ului atata timp cat mi-sa emis o factura proforma si comanda mea figureaza ca si confirmata nu sunt obligati sa livreze produsul,sau poate au incercat sa le virez banii prin diferite mijloace de plata pe care le pun la dispozitie si sa nu mai livreze produsul,ma gandesc si la posibilitatea asta
Ultima modificare: Miercuri, 8 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Nu este inselaciune, nu este fapta penala, nu trebuie sa primiti nimic. Daca ati fi platit factura, vi se poate returna plata fara a vi se livra produsul.

In opinia mea, daca pretul este vadit derizoriu (5%? Pe ce planeta traim?), nu exista o obligatie de a onora. Uitati aici o discutie
[ link extern ]

Cei care nu sunt de acord, sa precizeze baza legala pentru care o intelegere la pret derizoriu ar trebuie onorata. Cazul binecunoscut al retailerului care a dat produsele desi era clara rea-credinta cumparatorilor (comenzi in crestere la miezul noptii?) a fost o miscare inteligenta de marketing, plus o strategie de impunere pe piata in detrimentul jucatorilor mici dar cinstiti care nu-si pot permite sa plateasca orice eroare tehnica exploatata cu rea credinta.
Nu este inselaciune ca infractiune.

Este doar nerespectarea unei obligatii juridice.
Dupa parerea mea ati avea dreptul la daune interese.
Oferta trebuie respectata.
Tot dupa parerea mea, s-ar putea ajunge la situatia sa va cumparati din banii firmei produsul la pretul de piata, pretul real.
Dar, suntem in Romania si procesele dureaza atat de mult incat...mai mult decat sa va spun ce s-ar putea intampla...nu pot...

Dupa parerea mea, cea mai mare mizerie din justitie este nerespectarea dreptului partii reclamante la un proces intr-un termen rezonabil...

avocat Claudiu Lascoschi

Alte discuții în legătură

Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar magazinul anuleaza intentionat comanda din cauza pretului? turnoffx turnoffx Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc? Pe scurt ... (vezi toată discuția)
Eroare sistem domo.ro - tableta samsung t311 Ionut.D Ionut.D Buna ziua! Ieri pe site-ul domo.ro la sectiunea tablete, modelul T311 produs de Samsung a aparut cu un pret de 319 ron (in conditiile in care pe alte site-uri ... (vezi toată discuția)
Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)