avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 576 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas suspendata
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas suspendata

Buna ziua. As avea o problema destul de serioasa legata de o pensie de urmas. Beneficiez de acest tip de pensie deoarece sunt student.
Astazi 08.12.2010 am primit o scrisoare de la Casa Judeteana de Pensii in care in care se afla urmatorul document:

DISPOZITIE
SUSPENDAREA
PENTRU INCETAREA PLATII PENSIEI

"Avand in vedere ca urmasul J.R. a primit pensie de urmas si a fost si angajat cu contract de munca in conformitate cu dispozitiile art. 92, alin. (1), lit.d, din Legea 19/2000 se suspenda (inceteaza) plata pensiei d-nei J.C. incepand cu data 1.08.2010 -01.11.2010."

Deasemenea, undeva deasupra, pe acelasi document mai erau scrise cu pixul si urmatoarele lucruri: "suspendare limitata cu debit"si "suprapuneri baze (CAS)".

Intradevar in luna iulie a acestui an m-am angajat la o firma cu contract si carte de munca (cu un salar minim pe economie, care depaseste o patrime din salariul mediu brut pe economie).
Abia astazi, dupa ce am primit aceasta notificare, m-am informat si am aflat ca trebuia sa informez Casa de Pensie de faptul ca inregistrez venituri in termen de 15 zile. Vina mea. #-o
Ceea ce nu stiu este daca mai pot beneficia de pensia de urmas in continuare in cazul in care o sa incetez activitatea din care realizez venituri deoarece in aceasta dispozitie specifica si de o suspendare si de o incetare.