Buna ziua. Lucrez ca gestionar intr-un magazin care vinde produse de papetarie. O data la cateva luni se face inventar la care de fiecare data se iese minus 2-3 mii lei, bani care mi se imputa din salaiu. Problema e ca nu exista un inventar la care sa nu iasa minus acestre sume destul de mari. Cum as putea sa verific daca aceste inventare sunt corecte sau nu ? Sefa mea are si un depozit de produse de papetarie si tot timpul face transfer de produse dinspre depozit spre magazin si invers.
pai pana acum am platit lipsurile din inventar de mai multe ori. cum ar trebui sa procedez? din salariul actual nu as avea cum sa dau toti banii o data
am inteles. si daca fac o sesizare la itm si angajatorul doveteste prin hartii ca s-a iesit lipsa la inventar ce se intampla ? la noi fiecare produs vandut iese din firma numai cu bon fiscal si mi-e greu sa cred ca in 2 luni clientii au iesit din magazin cu pixuri si alte nimicuri in valoare de 3000 si ceva de lei fara sa le plateasca, fiind imposibil sa le fure. si incaceva. pe bani icare mi i-a oprit in ultimul timp ( mii de lei ) nu mi-a dat in mana nici o hartie care sa dovedeasca acest lucru
Chiar daca va dovedi ca ati iesit lipsa la inventar, tot nu va poate retine banii din salariu fara sa existe o hotarare judecatoreasca irevocabila in favoarea angajatorului.