avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 762 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nu am primit ceea ce am comandat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nu am primit ceea ce am comandat

AM PLATIT LA ACEASTA FIRMA TONERE SI NU MI-A TRIMIS MARFA....NU MAI RASPUND LA TELEFON....CE POR SA FAC?
Cel mai recent răspuns: ContSters158230 , utilizator 11:35, 13 Decembrie 2010
Daca aveti factura si dovada platii facturii, verificati daca banii pe care i-ati trimis au ajuns unde era necesar. Verificati daca aveti din partea lor un document prin care ei se obligau sa va trimita marfa dupa ce achitati. Daca nu reusiti sa luati legatura cu ei puteti deschide actiune in instanta, avand copii dupa toate documentele care fac dovada colaborarii cu ei.
Daca sunteti consumator persoana fizica formulati o reclamatie la OPC anexand copiile dupa bon , factura, chitanta sau orice alt document care sta la baza afirmatiilor dvs.
Daca sunteti persoana juridica va adresati instantei de judecata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Protectia consumatorului florinnedeianu florinnedeianu pentru a reclama o firma trebuie scris prima data la comisariatul judetean sau la ANPC BUCURESTI? (vezi toată discuția)
Inregistrarea in contabilitate a activitatilor de xerox , listare? laura2008_angel laura2008_angel Buna ziua am deschis in martie anul acesta o intreprindere individuala cu vanzarea accesorilor de telefoane si calculatoare. Ma ocup si cu activitati de ... (vezi toată discuția)
Model de reclamație către comisariatul pentru protecția consumatorului Ares-3 Ares-3 Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar ... (vezi toată discuția)