buna ziua, as dori sa mi spuneti cum sa procedez in urmatoarea situatie: eu trebuie sa plec in strainatate cu un grup de elevi de la scoala unde sunt profesor.Problema e ca am strans banii de la toti elevii si au facut imputernicirile care se cer la vama pentru minori.Unul din ei, fiind absent de la pregatirile pe care le facem, l am exclus din grup, pe langa faptul ca parintii tot timpul il scuzau pe diverse forme.I AM RETURNAT banii , inclusiv ceea ce au cheltuit la notar.Mama lui a luat banii, dar au revenit dupa o jumatate de ora la scoala si mama si tatal lui si au facut plangere la director , verbala si au spus ca i am exclus copilul pe nedrept de la proiectul pe care il fac si ca copilul lui are dreptul sa mearga si el in strainatate.In cazul unei actiuni in instanta, ar avea castig de cauza sau nu din acest punct de vedere, pe baza acuzelor care mi le aduc ca am luat banii si apoi am renuntat la el , sau pe baza faptului ca nu am comunicat cu ei sau ca l as discrimina, etc etc? Problema e ca acel copil este foarte neascultator si nu m ar incanta sa am parte de probleme in afara tarii..Ce ma sfatuiti? Multumesc mult.
nu cred ca veti avea probleme. invocarea discriminarii trebuie dovedita de catre parinti iar din spusele dvs, nu este cazul.
puteti invoca absentele de la pregatirile respective doar daca prezenta era o conditie prealabila inscrierii si adusa la cunostinta elevilor
pe de alta parte, nu vad ce daune ar putea cere parintii din moment ce banii au fost returnati. daune morale? putin probabil.