avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 721 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Diurna pentru deplasarea in strainatate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Diurna pentru deplasarea in strainatate

Salut tuturor! Imi poate spune cineva cit este diurna zilnica pentru deplasarea in europa. Lucrez ca sofer, 2 luni in europa o luna la sediul societatii, libere nu vor sa-mi acorde la venirea in tara, ma poate ajuta cineva !? va rog frumos.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:56, 14 Decembrie 2010
Diurna este stabilita intre angajat si angajator si trebuie stipulata in cuprinsul contractului individual de munca.

andymaurul
in baza carui articol??
nu de altceva dar daca angajatorul iti spune ca iti acorda o diurna de 10 15 e ,
daca refuzi detasarea te da afara ??
atunci care e baza legala??
Art. 45 din CCMN prevede ca : Salariatii unitatilor trimisi în delegatie în tara sau strainatate vor beneficia de urmatoarele drepturi:
a) decontarea cheltuielilor de transport, de asigurare si a costului cazarii, potrivit conditiilor stabilite prin contractele colective de munca la celelalte niveluri;

b) diurna de deplasare, al carei cuantum se stabileste prin negociere la nivel de ramura, grupuri de unitati sau unitate; nivelul minim al diurnei este cel stabilit prin actele normative ce se aplica la institutiile publice.

Referitor la diurna pentru deplasari in strainatate , vedeti cuantumul acesteia aici:
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dreptul la diurna? madalintt madalintt va salut. am si eu cateva nelamuriri in legatura cu acordarea diurnei. mai explicit: lucrez la o firma de distributie si 6-8 zile pe luna am alocata o alta ... (vezi toată discuția)