Cum rezolv problema
Am incheiat o asigurare de viata pentru 5 ani si rata a cincea care am platit-o agentului de asigurari nu a mai ajuns in contul meu. Am vorbit la agentie cu directorul si mi-a confirmat acest lucru , mi-a promis ca se rezolva si voi primi banii. Stie de incident si agentul respectiv nu mai lucreaza acolo. Au trecut trei luni dar inca nu s-a rezolvat nimic. Trebuie sa platesc urmatoarea rata, cei de la call center ma suna sa-mi zica ca nu am acoperire iar cei de aici ma paseaza.
daca aveti chitanta, nu e problema dvs.
daca nu aveti, depuneti plangere penala la politie impotriva agentului, va trebui sa aduceti dovezi in sprijinul plangerii, poate au existat martori cand ati dat banii
sesizati in scris despre cele petrecute si la agentia centrala, cereti si nr de inregistrare
Existenta chitante va scuteste de griji. Este problema inspectorului de asigurare sub egida caruia lucra agentul respectiv sa rezolve problema. Dar va trebui sa mergeti la asiguratorul respectiv si sa prezentati o copie de pe chitanta cu care ati platit rata 5 si sa faceti o reclamatie in scris solicitand raspunsul tot in scris.
Nu ati specificat daca aveti chitanta sau ati dat banii pe "incredere ".
Daca aveti chitanta nu aveti nici o problema daca nu ... puteti sa-i considerati pierduti, deoarece societatea de asigurari nu poate sa ia in considerare numai declaratia dvs.