De curand am avut o dauna Auto , pe care am dorit sa o rezolv pe asigurarea Casco .
Asigurarea Casco a fost incheiata prin intermediul unui broker se asigurare.
Una din rate avea scadenta celor 15 zile de intirziere duminica.
Brokerul a incasat rata luni , urmatoarea zi. ( mai exact pe 11.06 )
Pe data de 25.06 am sunat la Call Center-ul firmei de asigurare pentru a deschide dosarul de dauna.
Mi-a fost cerut prin telefon numarul asigurarii Casco , si mi-a fost alocat un numar de dosar.
A doua zi am facut constatarea , siam primit foaia de demarare a lucrarilor.
Am efectuat lucrarile, si azi 26.07 am fost sunat de un reprezentant al companiei de Asigurari sa mi se spuna ca polita nu este valabila ( desi intre timp am mai achitat o rata ) pentru ca pe 11.06.2012 s-a intirziat o zi la plata ratei si nu a fost facuta repunerea in functiune a politei dupa achitarea ratei.
In aceasta situatie , se pare ca sunt nevoit sa platesc din buzunar reparatie in conditiile in care eu achit in continuare acele rate.
Nu inteleg, de ce au acceptat deschiderea dosarului , si trimiterea catre reparatie in data de 25.06 , daca ei considera ca polita nu mai e valabila din 11.06.
Eu in situatia aceasta ce fac ? cu cine ma iau la tranta ? am vreo portita sa ma iau de gat cu brokerul de asigurare ?
Brokerul este cel care va reprezinta in relatia cu asiguratorul.Aveti de verificat daca plata s-a facut in termen util (termenul este in zile de lucru sau nu se specifica fiind considerate calendaristice) sau vina va apartine, pentru ca nu ati platit la timp.Chiar si in acest caz, daca ati platit cu intarziere, polita trebuia repusa in vigoare (sarcina broker) mai ales ca ati mai platit si rata urmatoare, pentru care trebuie sa aveti un decont (altfel nu se putea incasa) .