avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1035 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... relatii de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

relatii de munca

Am o mica problema. In situatia in care am angajati pe un punct de lucru in localitatea de domiciliu, dar de fapt desfasor activitate cu acestia in alta localitate, ce documente trebuie intocmite?
Este parte de administrare sau de protectia muncii?
Va rog, am mare nevoie de un raspuns urgent..................
Cel mai recent răspuns: alm0nd0 , utilizator 15:50, 27 Decembrie 2010
Buna ziua!
Doar in situatia in care punctul de lucru este situat in alta localitate decat sediul social si acesta are mai mult de 5 salariati, are insemnatate declararea numarului de salariati, intrucat trebuie declarat din punct de vedere fiscal punctul de lucru care va primi cod fiscal si va fi impozitat in consecinta. In caz contrar, locul de munca intereseaza doar din punct de vedere al raporturilor de munca si si numai daca este unul fix; veti incheia acte aditionale la contractele individuale de munca, cu mentionarea locului de munca.
Va multumesc pentru raspuns, dar intrebarea era alta. Nu am punct de lucru in alta localitate, am contract de prestari servicii cu o alta firma, si prestez aceste servicii la sediul ei. Eu ma deplasez cu personalul la acea firma, nu lucrez la punctul meu de lucru. Intrebam ce acte trebuie facute si daca e problema de contabilitate sau de protectia muncii.
Astept in continuare raspuns. Va multumesc.
Pentru declararea fiscala a punctului de lucru asa cum am aratat mai sus , aveti nevoie de solutia de inregistrare a acestuia la Oficiul Registrului Comertului de hotararea asociatilor/actionarilor de infiintare a punctului si un formular tipizat pe care il veti procura de la administratia financiara.
nu am treaba cu declararea unui punct de lucru, ci cu regimul angajatilor, ii consider detasati sau care e regimul acestora?
1. In CIM, la "D.Locul de munca. Activitatea se desfasoara la...", scrieti "Activitatea se desfasoara la sediul clientului".
2. Daca nu ati scris asa ceva in CIM atunci faceti un act aditional la acesta cu modificarea respectiva. La fel procedati si cu fisa postului, deoarece nu este un loc de munca fix.
3. Daca procedati asa nu este vorba nici de delegare nici de detasare ci doar de indeplinirea atributiilor de serviciu.
4. Trebuie, intr-adevar, sa acordati o atentie sporita instructajului de protectia muncii care poate fi diferit, in functie de particularitatile locului de desfasurare a activitatii.

Alte discuții în legătură

Declarația de traseu: ce ar trebui să conțină în cazul angajaților unei firme care nu desfășoară activități la sediu și nu are nici punct de lucru? Dana Gelea Dana Gelea Buna ziua, As vrea sa aflu si parerea dumnevoastra in ceea ce priveste declaratia de traseu. Se ia o firma ce nu desfasoara activitati la sediul social si ... (vezi toată discuția)
Desfiintare post in timpul detasarii Sesmar Sesmar Buna ziua, va rog sa va exprimati o opinie juridica referitoare la legalitatea desfiintarii unui post de lucru in perioada detasarii, mutarea angajatului pe ... (vezi toată discuția)
Adresa cim vs adresa fisa de post LunguAugustinaIlena LunguAugustinaIlena Buna seara, Am rugamintea, daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu un sfat sau o parere, in legatura cu o problema referitoare la un CIM si o fisa de ... (vezi toată discuția)