avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1269 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... La ce ar trebui sa fiu atent? Imprumut fara garantii
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

La ce ar trebui sa fiu atent? Imprumut fara garantii

Buna, sunt student, nu lucrez nicaieri, insa peste 2 saptamani ma voi angaja.
As dori sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent daca voi apela la acest anunt
ofer bani imprumut fara garantii in toata tara, intre 500-10.000e, dobanda 10% an, doar prin contract notarial obligatoriu, daca aveti nevoie de un inprumut rapid nu ezitati si contactatine la nr de telefon

am urgent nevoie de 11 milioane, pentru a plati chiria, maine fiind ultima zi. si nu, chiar nu pot ajunge la o intelegere cu chiriasul, sunt de alte etnie..
nu prea ma pricep la astfel de lucruri, dar nu am niciun bun pe numele meu. vreau sa imprumut suma minima oferita de ei de 500 euro. ce sa va intampla, cat voi plati pe luna? pana cand...cat... voi avea parte de discretie sau vor afla si ai mei? banii ii voi returna.. doar ca nu stiu la ce sa ma astept..
Cel mai recent răspuns: Paula Tudor , Consilier juridic 09:10, 22 Decembrie 2010
CristianMM a scris:

Buna, sunt student, nu lucrez nicaieri, insa peste 2 saptamani ma voi angaja.
As dori sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent daca voi apela la acest anunt
ofer bani imprumut fara garantii in toata tara, intre 500-10.000e, dobanda 10% an, doar prin contract notarial obligatoriu, daca aveti nevoie de un inprumut rapid nu ezitati si contactatine la nr de telefon

am urgent nevoie de 11 milioane, pentru a plati chiria, maine fiind ultima zi. si nu, chiar nu pot ajunge la o intelegere cu chiriasul, sunt de alte etnie..