1. Adeverinta de vechime in munca cuprinde aceleasi rubrici ca in carnetul de munca, in ceea ce priveste incadrarea.
2. In adeverinta se scriu: datele de identificare a salariatului, data incadrarii, functia, salariul de incadrare, orice modificare la aceste date (confirmate de actele aditionale la CIM), precum si data si motivul incetarii CIM.
3. Inspectorul de resurse umane de la unitate stie cum arata o astfel de adeverinta. Daca nu stie sa mearga la ITM sa solicite un model de astfel de adeverinta.
4. Din Codul muncii:
Art.34...
(5) La solicitarea salariatului angajatorul este obligat sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, vechimea in munca, in meserie si in specialitate.
5. Din HG nr.161/2006:
Art. 7. -
(3) La solicitarea scrisă a salariatului, angajatorul este obligat să îi elibereze copii, certificate de reprezentantul legal al acestuia sau de persoana împuternicită de angajator pentru conformitate cu originalul, ale documentelor existente în dosarul personal, ale paginii/paginilor din registrul electronic, care cuprinde/cuprind înscrierile referitoare la persoana sa şi/sau un document care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, vechimea în muncă, în meserie şi în specialitate, astfel cum rezultă din registrul general de evidenţă şi din dosarul personal.
Demisie
mmus
Buna ziua,
In cazul demisiei, ce documente trebuie angajatorul sa-i inmaneze fostului salariat: adeverinta de vechime, copie dupa Revisal etc.???
Multumesc ... (vezi toată discuția)