In hotelul unde lucrez ducand bagajele unui client in camera mi-a cazut unul din troler.
A doua zi seara clientul ami spune ca avea un laptop in geanta si ca i la-m spart.
Pe camera se vede cand ami cade o geanta nicidecum un laptop,si pe deasupra ma anunta abia a doua zi seara .
Problema este seful meu care spune ca ma pune sa-l platesc ca nu-l intereseaza.Ce poate face seful impotriva mea?
Multumesc anticipat!
eu zic ca se incerca prin intimidare sa se rezolve problema
in primul rand clientul , se pare, nu v-a informat ca ar avea obiecte fragile in bagaj si din cate inteleg nu avea nici vreun insemn " fragil " pe bagaj.
poate fii adevarat ca " clientul nostru stapanul nostru " si astfel acesta trebuie sa aiba intotdeauna dreptate dar asa cum povestiti se pare ca si-a dorit sa se intample asta neavertizandu-va asupra a ceea ce are in bagaj.
in al doilea rand hotelul ar fii trebuit sa aiba " asigurare " pentru incidente de genul celor precizate.
in al treilea rand intr-un eventual litigiu in instanta dvs. nu aveti calitate procesuala pasiva daca clientul v-ar da in judecata.
daca vi se va retine o suma din salariu pentru acoperirea prejudiciului este din nou nelegal pentru ca nu puteti fii vinovat pentru greseala " clientului " care isi aduce aminte si ii pare rau ca " a doua zi" isi aminteste ca ieri l-ati ajutat ci bagajele si el avea probabil nevoie de un nou laptop! :happy:
Geanta cazuta
da123451
Bună seara,
În primul rand îmi pare rău dacă nu am postat unde trebuia.
Conduceam și deodată i-a căzut cuiva de pe mașină o geanta neagra de ... (vezi toată discuția)
Plangere la politie
bogdan_t
treaba sta cam asa. m-a mancat undeva sa vand un display de laptop pe net. am gasit client pe okazii.ro, am vorvit la telefon cu dansul si ne-am inteles la ... (vezi toată discuția)