Buna ziua
Am la firma doua gestiuni de pe care se vinde : DEPOZIT SI MAGAZIN.
Am vandut unu client pe magazin un produs incasat in casa astfel :
5311= 707
Peste cateva zile a venit acel client si i s-au dat banii inapoi , returnand produsul.
Care ar inregistrarea corecta in contabilitate?
Inteleg ca marfa respectiva a fost vanduta si incasata pe baza bonului fiscal.
Daca ati emis dispozitie de plata catre clientul care v-a returnat marfa este foarte corect. Se inregistreaza inclusiv TVA in rosu,aferent vanzarii initiale.
Aveti grija insa ,trebuie intocmit si N.I.R. (la care se ataseaza copia bonului fiscal),deoarece marfa intra din nou in gestiunea magazinului.
Casa de marcat
adrianabresug
avem un mag. cu amanuntul deoarece langa noi mai exista un magazin cu aceleasi produse acordam discount clientilor care cumpara cantitati mai mari .Discountul ... (vezi toată discuția)
Farmacie
anamariacelik
am doua probleme:
1.daca cineva stie pe ce baza casa de sanatate a returnat factura aferenta lunii mai pentru eliberarea testelor de diabet?? si in acelasi ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.