am o problema cu [FURNIZOR].in septembrie 2009 am primit acasa un plic in care spunea ca am de plata 1200ron (penalitati ca nu am platit 3 luni + 800 ron pentru rezilierea contractului),altfel ma dau in judecata.am vorbit cu cei de la firma de recuperare cu care lucreaza [FURNIZOR],le-am spus ca nu vreau sa reziliez contractul si am platit cat aveam de plata plus penalitati (in jur de 300-400ron) si au zis ca o sa imi deschida din nou abonamentul si sa astept facturi.eu de atunci nu l-am mai folosit,am zis sa platesc doar abonamentul.dar nu mi-a venit nici o factura pana in ziua de azi.am crezut ca mi l-au reziliat.a trecut 1 an si jumatate si mi-au trimis o factura in care ma pun sa platesc 1100 ron in care este inclusa si rezilierea contractului.m-am saturat de ei.ce pot sa fac avand in vedere ca nu am primit nici o factura in tot acest timp?cred ca acum ar trebui sa imi si expire contractul,au trecut 2 ani.
Modalitatile si conditiile de plata ar trebui sa fie prevazute de contractul in derulare. Verificati ce ati semnat si daca sunteti nemultumit apelati la protectia consumatorului si mai departe la instantele de judecata!
Ajutor
makavelli
In 13.11.2007 am incheiat un contract pe 3 ani cu marea companie de telefonie \"nationala\" in urma caruia am primit un calculator si aveam de achitat lunar ... (vezi toată discuția)