avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Este calomnie pe Internet?
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Este calomnie pe Internet?

Buna seara!Sunt elev in clasa a 10a la un liceu cu renume.Intr-o zi mi-a venit ideea de a face un blog clasei mele!Blog-ul a fost facut si acolo am scris un post despre profesorii mei.I-am descris pe fiecare ,dar la unii am exagerat cu descrierile.Profesorii au dat peste acest blog si se va crea ceva neplacut cred.Doamna diriginta a venit la ora si ne-a facut capu'mare si spune ca e calomnie,dar a fost o simpla disractie.Blogul a fost sters.Sper sa scap usor.:stunned:

Am zis asa: "domnului profesor i se scoala in ore"(ceea ce este adevarat) "doamna profesoara are un metru si un scuipat" , "doamnul profesor are hiperactivitate penisuala" (ce imaginatie am) , "doamna profesoara este milf" (milf =mother i’d like to f*ck.) si cam atat .... Este calomnie?#-o
Cel mai recent răspuns: eumarian , utilizator 00:25, 19 Ianuarie 2011