Chiar in ziua Revelionului, nu am avut de lucru si am mers in Mall sa-mi cumpar o pereche de pantofi eleganti, pe care aveam de gand sa-i port seara. GAFA! Desi pantofii erau marimea mea, aveau o problema, dar nu imi dadeam seama care. Cu ajutorul vanzatoarelor si a branturilor de silicon pe care le-am cumparat tot din acel magazin, am cumparat pantofii, super incantata de achizitie. Fericirea a fost de scurta durata, pentru ca, dupa nici o ora cat am stat incaltata cu ei la localul unde serbam trecerea in Anul Nou, au inceput sa ma doara ingrozitor picioarele. Nu va imaginati ce disconfort am trait si cu cat jind ma uitam la cei care dansau! M-am dus, in 02.01.2011 inapoi la magazin, povestind ce mi s-a intamplat si cu rugamintea de a-mi schimba produsul cu altceva. Sincer, m-am asteptat la compatimire si scuze de la sefa de magazin cu care am discutat. In schimb, am fost bombardata cu zeci de intrebari si onomatopee, care doreau sa-mi demonstreze ca nu avea cum sa se intample asa ceva. M-am simtit jignita si deznadajduita. Nu eram vinovata decat ca-mi cumparasem in graba o pereche de pantofi de ocazie cu un calapod foarte prost si, ca doream sa-i schimb. Dupa ce mi-am expus supararea, vreau sa va intreb daca mai exista posibiltatea de a intreprinde ceva in acest sens.
Va multumesc!
La cumparare cand ati probat perechea de pantofi trebuia sa va asigurati de faptul ca va simtiti confortabil.
Pentru faptul ca nu va simtiti bine cu ei nu inseamna ca este un motiv de returnare a produsului.
Mai mult daca cititi Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora obligatia vanzatorului este sa repare produsul iar daca nu poate sa-l schimbe.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.