Buna ziua
Am urmatoarea problema- un client a cumparat o pereche de pantofi si la cateva zile a venit ca vrea sa ii schimbe ca i-a incaltat o zi si nu sunt comozi.I-am explicat ca nu putem sa ii schimbam doar pentru ca nu sunt comozi(lucru mentionat si in talonul de garantie) si a spus ca va reclama la opc .
Intrebarea mea este sunt obligata sa ii schimb doar ca nu sunt comozi pentru el?cum se poate demonstra acest lucru? la plecare mentionand ca ii va analiza el bine si sigur va gasi o cusatura sau ceva sa reclame la opc
Cum se procedeaza in acest caz
multumesc
Am citit ca lg 449 spune ceva de neconformitatea produsului dar in acest caz cum se demonsreaza neconformitatea .Asa oricine isi cumpara o pereche de papuci isi face treaba cu ei si dupa aia spune ca nu sunt comozi sau trage de o ata ceva si zice ca nu sunt conformi si reclama la opc - nu mi se pare corect.
Nu-i poate returna decat in baza Legii 449/2003.
In fapt consumaktorul trebuie sa prezinte deficiente ale produsului iar daca nu se pot remedia atunci se schimba produsul. Daca nu mai exista un produs similar i se va restitui banii.
Papuci care rod
miha hu
buna ziua
Am o pereche de pantofi,care i-am incaltat de 3ori si m-au ros , am fost cu ei inapoi la magazin sa imi dea o alta pereche mai mare sau alt model ... (vezi toată discuția)