alexandru_grigoras a scris:
Sunt total de acord cu cele scrise de doamna Gabriela.
Adriana, te folosesti de declaratia pe propria raspundere conform art. 11 HG925/2006 doar atunci cand nu ai la dispozitie un anumit document pana la data depunerii dosarului de licitatie, nu atasezi acea declaratie doar asa ca sa fie in cazul in care ai uitat vreun document. Cum adica sa il uiti ? Il ai sau nu il ai pus la dosar. E absurd sa pierzi timpul prin a completa acea declaratie si a da justificari pentru niste documente ce le ai deja puse la dosar.
Cat despre descalificarea ta in cazul in care lipseste vreun document atat timp cat la rubrica referitoare ce solicita un anumit document (exemplu: solicitare certificat constatator), daca nu are scris explicit ca lipsa respectivului formular duce la descalificare atunci poti sta fara grija, iti va fi cerut ulterior in clarificari.
Imi pare rau, dar nu pot fi de acord cu cele spuse de dumneavoastra (asta din experienta mea de aprox. 60 de licitatii la care am participat). Intr-adevar, inainte se puteau cere completari la documentatie (max. 3 documente). Dupa noile modificari, asa cum am scris in mesajul anterior, poti completa documnetatia numai in conditiile Art.11 din HG 925. Bineinteles ca in anexa la declaratie nu te pui sa insirui toate documnetele solicitate, ci doar sa justifici modul in care tu indeplinesti acele conditii pentru care nu ai depus documente (deci doar pentru documentele lipsa). Am intalnit f. multi contraofertanti care, desi aveau toate doc., au depus si declaratia (asta asa ca o masura de siguranta in plus) si la unele licitatii, chiar reprezentantii AC ne-au recomnadat, in sedinta de deschidere la toti ofertantii sa folosim pe viitor declaratia cf. Art.11. :)