Exista o baza de date cu angajatori tepari? Ce limite legale exista pentru a trece un angajator intr-o eventuala asemenea baza de date? Ce dovezi ar trebui sa prezint, in asa fel ca firma vinovata sa nu ma poata da in judecata, in caz ca am pus-o eu in acea baza de date? Aici ma refer la o firma care intr-adevar te inseala intr-un fel sau altul.
Am fost chemat la un interviu, dupa ce am trimis prin fax CV-ul meu. Eu sunt programator, dar postul era de operator (asa mi s-a spus la telefon, "nu avem post de programator, dvs. sunteti programator, dar daca doriti, postul este de operator" si eu am dedus ca este operare PC, introducere date in vreun program de contabilitate). Dau un test, de tehnoredactare, il iau, ba mai mult, ma felicita pentru "succes". Oamenii au vorbit frumos cu mine, ma laudau, imi vorbeau cu "dumneavoastra", m-au intrebat in cat timp invat sa introduc date intr-un program nou... Scot cartea de munca de la locul unde lucram, ma duc cu ea aici, si... Ma trezesc, undeva, intr-un garaj, acolo era amenajat locul de munca (al meu si al altor cativa care lucrau acolo). Un fel de maistru sau sef de sectie ma lua peste picior (nu mai vorbea cu "dumneavoastra", desi nici nu-l cunosteam!). Cand vad ce am de facut, era cu totul altceva. Era un fel de post de muncitor, pe calculator lucram doar putin, in rest era un registru tinut manual, era altceva, nu introduceam date, nu avea nici o legatura cu testul de viteza pe care l-am dat.