avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Facultatea de administratie publica - in ce domenii ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Facultatea de administratie publica - in ce domenii pot profesa?

sunt studenta la administratie publica si m`ar interesa sa stiu ce meserie as putea profesa, dupa terminare...este adevarat k doar in primarii, k functionar public sau exista si alte domenii?
Cel mai recent răspuns: Beatrice89 , utilizator 23:16, 21 Ianuarie 2011
sau functionar la parlament. sunt multe domenii unde puteti activa.
si`n afara de parlament?....da` ca jurist pot profesa doar cu administratia publica sau trebuie sa fac si facultatea de drept?Multumesc.
Pentru a profesa ca jurist trebuie sa fiti licentiata in drept (vedeti si legea 514/2003).
ce alte job`uri as putea avea dupa terminare...d la inceput am fost consiliata prost...crezand k pot ajunge jurist doar cu administratia publica....insa dabia acum imi dau seama din pacate, k administratia publica nu are viitor, si mie nu-mi place postul de functionar public....:((( :help:#-o

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Consilier juridic - probleme în a participa la concurs deoarece pe diplomă scrie licențiat în drept și nu licențiat în știinte juridice ContSters363911 ContSters363911 Buna seara! Zilele acestea m-am confruntat cu urmatoarea problema: nu am putut sa-mi depun dosarul de concurs pentru functia de consilier juridic debutant la ... (vezi toată discuția)
Care este diferenta dintre consilier juridic si jurist ? spiridus spiridus Am terminat Facultatea de Drept acum 6 ani, nu am profesat deloc, nu sunt inscrisa in asociatia CCJ, doresc sa ma angajez la o firma, part-time. Cum sa ma ... (vezi toată discuția)