Buna ziua!Va rog spuneti-mi si mie care ar fi motivele ptr care cei de la asociatie nu vor sa afiseze listele cu cheltuielile de intretinere,daca se poate face o plangere in sensul acesta si unde?Eu banuiesc ca sunt unele nereguli si de aceea nu le afiseaza.Ce acte le pot solicita ptr a ma lamurii cu ce am de plata si daca sunt calculate corect aceste cheltuieli?Multumesc anticipat celor care ma ajuta!
conform legii 230/2007, listele de plata trebuiesc afisate la fiecare bloc sau scara de bloc.Reclamatii puteti sa faceti la primaria de sector sau oras, unde exista un serviciu specializat in relatiile cu asociatiile de proprietari. Puteti sa solicitati orice acte de la asociatie si ei sunt obligati, conform aceleiasi legi, sa vi le prezinte. Puteti cere facturile de la furnizorii de utilitati si dovada platii acestora...si orice tine de consumuri si plati aferente...
Afisarea acestor liste este o obligatie a conducerii asociatiei, a administratorului.
Dv. aveti dreptul sa le cereti toate documentele care stau la baza calcului cotei de intretinere care va este pretinsa in fiecare luna - facturi, chitante, facturi, mod de impartire a cheltuielilor etc.
Daca nu afiseaza aceste liste puteti face reclamatie la Primarie, la Biroul pentru relatiile cu asociatiile de proprietari.