Am avut la inceputul luni Decembrie 2010 o tamponare usoara in parcarea unui supermarket nefiind vinovat.Am sunat la numarul Omniasig de pe asigurarea vinovatului unde sa deschis doasarul cu nr.20167388 iar a doua zi m-am prezentat si eu si cel vinovat la firma de constatre daune Claim expert unde am facut constatarea amiabila aceasta constand in completarea acelui formular tip dupa aia sau facut poze la masina iar apoi am primit o nota de constatare cu care am fost trimis la un sediu OMNIASIG pentru avizare ca sa pot duce masina in service.A doua zi am dus masina in service iar in 2 zile sa rezolvat problema spoilerul fiind vopsit.Am semnat la service hartia prin care sunt multumit ca masina a fost reparata si sunt de acord ca firma OMNIASIG sa plateasca paguba.
Azi 17.01.2011 am fost sunat de la service ca sa merg sa platesc jumate din paguba.Mentionez ca nu mi-au spus nimic despre acest lucru nici de cei de la Claim Expert nici Omniasig si nici Service.Am fost la Omniasig unde mi-au adus la cunostinta ca eu am semnat pe aceea nota de constatare unde era trecut un articol din codul lor care specifica plata daunei jumate omniasig si jumate eu.Doresc lamurire de ce nu exista o anexa la aceea nota de constare unde sa fie explicat ficare articol ce inseamna si de ce dupa o luna de zile sunt sunat sa mi se ceara bani pentru o tamponare unde nu am fost vinova deloc.Cum se ia decizia de catre firma de constatare ca am fost amandoi de vina din moment ce eu eram deja iesit din parcare si domnul celalat a intrat in mine fara sa se asigure.
Va rog sa imi dati un raspuns.
Din pacate nu prea se mai poate face nimic...nu vreau sa va dezamagesc...dar odata pusa semnatura dvs. pe acele inscrisuri in care va obligati sa achitati jumatate din dauna...ei sunt acoperiti din punct de vedere juridic. Va sfatuiesc pe viitor sa apelati la serviciile unui broker de asigurare din zona dvs. pentru a va reprezenta interesele in relatia cu toti asiguratorii...nu va costa nimic in plus.
nu cred ca este in regula.. masina nu ati putut sa o luati din service nu? incercati o conciliere daca nu mergeti cu ei in instanta.. sunt practici abuzive pe care le foloseau cei de la carpatica intensiv, vad ca se extind acum si pe la alti.. din moment ce nu este specificat clar in doc respectiv vau dus de nas si au cerut sa semnati pe "fuga"...
Cred ca este de vorba de faptul ca s-a intocmit un dosar de dauna pe baza unui constat amiabil si in loc sa va dea un verdict pe loc au asteptat sa treaca o luna sa va spuna ca de fapt este o culpa comuna, practica abuziva si incorecta, deoarece acest lucru trebuia comunicat pagubitului inainte de introducerea masinii in service.Va ramane o reclamatie la CSA si apoi o chemare la conciliere a asiguratorului, apoi daca nu va intelegeti cu ei va ramane instanta.
buna seara
masina e la mine nu e la service .au facut spoilerul am semnat hartia ca sunt de acord cu plata de catre asigurator si am plecat cu masina iar dupa o luna m-au sunat ca trebuie sa platesc jumate.
Am avut si eu probleme de genul asta cu Omniasig si Claim Expert. Nu cred insa ca ati fost gasit vinovat si ca ar fi culpa comuna. Doar ca pe constatarea de dauna, cei de la Claim Expert (care mai nou e o hirtie tiparita, cu scris marunt de tot - inainte era un tabel cu scris de mina, cu mai multe coloane, prima era reperul/piesa, a doua coloana era actiunea: vopsit/reparat/inlocut cu sau fara recuperare etc.) au trecut dupa reper (in cazul Dvs. spoilerul) actiunea "vopsit " si intr-o alta coloana "50%". Adica atita au acordat ei la despaguubit. Dvs. probabil ati vazut spoilerul trecut acolo si ati crezut ca e ok. Dar nu e, serviceul si-a facut treaba iar Omniasig despagubeste ce e scris acolo. Adica 50%. Ceea ce e o porcarie, nimeni nu v-a explicat ce semnati. Mie serviceul mi-a atras de fiecare data atentia, intr-o dauna de ex. mi s-a indoit si capota putin, si mi-au dat reparat capota + vopsit 5%. Cum adica?!? Sa ramina pata ca oricum ai face, nu poti sa faci sa nu se vada daca nu o vopsesti toata. Am facut scandal, cei de la service au refuzat sa vopseasca asa cirpit, la alt service decit reprezentanta nu am vrut si pina la urma nu avut incotro, au platit vopsitul integral. Dar pe Dvs. se pare ca v-au prostit. NU stiu ce se mai poate face.
Dosar dauna casco
mia_livia
Buna ziua.Am casco la [EDITAT] din august 2012 si nu am avut nici un accident/incident pana acum o saptamana cand vineri spre sambata noaptea o pisica ... (vezi toată discuția)