Am avut o sesizare la care am primit rasp. nefavorabil. Astfel, am argumentat legal punctul meu de vedere in scris (probe cu inscrisuri) despre incalcarea legii 449/2003 referitor la garantii, adresat sefului unitatii. raspunsul nu a venit in 40 zile.
1) este o reclamatie formulata in temeiul OG 27/2002-privind reglementarea
activităţii de soluţionare a petiţiilor.
2) Termenul de solutionare este de 30 zile iar pentru cazuri mai complexe 45 zile..
3) Vedeti cand a fost inregistrata la ei si cand a plecat ( data postei )
4) V-au raspuns dar nu sunteti multumit de raspuns...Legea 449/2003 are niste hibe si este prost inteleasa...( Vedeti ca am mai postat in legatura cu aceasta lege )
Exista un precedent dar consumatorul nu a putut face dovada ca a suferit un prejudiciu material si a ramas asa....
Daca chiar doriti sa discutam pe aceasta tema si nu vreti sa vada si altii imi puteti da mesaj privat cu toate detaliile necesare ( obiect reclamat ) + raspuns primit si va pot spune daca merita sa ajungeti in contencios sau nu.
Daca nu vreti sa spuneti ce problema