alyana a scris:
Buna. Asociatia noastra s/a infiintat prin desprinderea dintr-o alta asociatie. Pina la sfirsitul acestei luni vrem sa preluam evidenta financiar contabila aferenta noii asociatii, de la cea veche, astfel incat, de la 1 mai, sa functionam pe cont propriu.
Conform HG 1588 art. 24 (4) Fondul de rulment incasat se poate restitui in situatiile de schimbare a domiciliului sau a dreptului de proprietate, daca prin actele de transmitere a dreptului de proprietate sau a folosintei locuintei nu se stipuleaza altfel, precum si in situatiile in care cheltuielile lunare scad conform deciziei comitetului executiv, la cererea proprietarului. ,
se pare ca nu prea avem dreptul sa cerem restituirea fondului de rulment?
Intr/o astfel de situatie, nu sintem pusi in postura de a plati de doua ori lista de intretinere, o data la vechea AP, si inca o data la noua AP, pentru aceeasi perioada?
Puteti cere restituirea fondului de rulment, intrucat vechea asociatie s-a desprins in doua. Fiecare va prelua activul si pasivul ce-i revin de la vechea asociatie.
Este nevoie de o expertiza contabila in acest sens, care sa stabileasca ce si cat va revine dvs ca noua asociatie de proprietari.