Anul trecut am achizitionat o masina de spalat,in decembrie am contactat firma care asigura service-ul avand probleme cu amsina,nu storcea hainele,imi dadea o eroare,dura si 3 ore programul.In data de 28 decembrie a venit cineva s-a uitat, masina nu are nimic,mi-a zis ca va tine dosarul deschis 10 zile si daca, intre timp mai am probleme sa sun.Am avut iar probleme,am sunat si mi-au zis ca vor veni in ziua urmatoare,a asteptat o saptamana.Am sunat si d-na care a raspuns la telefon a zis ca poate omul a murit,sau a vut si el probleme ,de parca ma interesa pe mine de problemele lor,macar sa fii sunat si uite asa s-a iscat un conflict si mi-a zis ca o sa-mi schimbe un senzor la morot.Astept de peste o saptamana sa vina cu senzorul,sun nu-mi raspunde nimeni,am fost la ei la sediu si mi-au zis ca vor veni.
Exista vreo lege care specifica in cat timp ar trebui sa-mi repare masina? Ca deja astept de aproape o luna.Sau ce pot face in situatia asta?
Dar in certificatul de garantie nu este specificat termenul in care tu trebuie sa ii astepti pe cei de la service? sau in cat timp o sa iti repare masina de spalat in cazul unei defectiuni?
apropo, i-ai curatat filtrul? si vezi daca nu este infundata teava de evacuare a apei:D
Certificatul de garantie a ramas la ei,nu este nicio problema cu filrtul si nici cu teava de avacuare.Oricum a venit un reprezentant al firemei acre asigura service-ul,dupa cum am mai spus si a zis ca va schimba senzorul la motor.Dar act sa mai astept? Ca deja dureaza de o luna.
Certificatul de garantie l-a luat cand a venit reprezentantul firmei la tine? sau tu nu l-ai avut niciodata? Trebuie sa stea la tine certificatul. Ti-au zis ca vor veni ei la tine sa repare masina? sau trebuie sa o duca la service-ul lor? daca e asa o iei si tu si o duci la ei la firma. nu are cum sa te trimita inapoi cu ea atata timp cat este in garantie, dar era bine daca aveai tu certificatul de garantie
Certificatul este la ei,pentru ca au zis ca pe baza lui vor comanda piesa.A venit reprezentatntul firmei care asigura service-ul la mine acasa.Dar a trecut o luna de cand i-am informat ca am probleme cu masina si nu s-a rezolvat nimic,astept piesa,ii sun si pe fix si pe mobil si nu raspund, sa-mi spuna cat mai dureaza pana vine piesa.
Conform Legii 449/2003-privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora
Art. 11
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului
Din ceea ce ati spus dvs. termenul a fost depasit si va puteti adresa la OPC cu o reclamatie.
Totodata service-ul este obligat sa va treaca in certificatul de garantie perioada de nefunctionare a produsului ( din data notificarii pana la data cand ati preluat produsul )
Atentie mare deoarece ei trec decat 15 zile cat este legal ceea ce nu-i corect.
In felul asta vi se va prelungi perioada de garantie atata timp cat produsul nu a functionat.