Mergeti la finante acolo unde locuiti si faceti cerere de eliberare certificat fiscal.
1) Cerere tip
2)La eliberarea certificatului de atestare fiscala va fi prezentat timbru fiscal (mobil) de 2 lei care va fi aplicat pe certificat.
In functie de situatie, in cazul in care se solicita certificat fiscal pentru dezbaterea succesiunii, la eliberare se va prezenta, in copie, certificatul de deces
Eliberare
Certificatul de atestare fiscala se elibereaza in 2 zile lucratoare de la data inregistrarii (ziua inregistrarii nu se ia in calcul) la sediile Serviciului Public Finante Locale unde sunteti arondat:
Certificatul de atestare fiscala se elibereaza:
• personal titularului care va prezenta act de identitate;
• imputernicitului care va face dovada calitatii sale prin act de imputernicire incheiat in forma autentica;
• mostenitorilor care fac dovada calitatii lor prin certificate de nastere, certificate de casatorie sau alte acte care atesta acest fapt.
Nota: In cazul in care certificatul de atestare fiscala este utilizat pentru instrainarea dreptului de proprietate asupra cladirilor, terenurilor si a mijloacelor de transport, contribuabilul trebuie sa aiba achitate toate obligatiile fiscale datorate catre bugetul local al municipiului Ploiesti scadente la data eliberarii acestuia. Actele prin care se instraineaza aceste bunuri cu incalcarea acestui fapt sunt nule de drept.
Neprezentarea pentru eliberare in perioada de valabilitate a certificatului conduce la clasarea cererii.
Valabilitate
Certificatul de atestare fiscala este valabil :
-pe toata perioada lunii in care se emite;
-pe toata perioada lunii urmatoare emiterii, in cazul in care este emis in intervalul 25 a lunii-finele lunii.