avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1022 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Incredintare copii
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Incredintare copii

Buna ziua,

Sunt inginer si am 2 copii de 10 si 11 ani. Nu ma mai inteleg cu sotia de cativa ani.Tipa si e tot timpul nemultumita.Nici nu lucreaza ( a lucrat un an de zile) . Avem o casa la care platesc rate , un apartament inchiriat si o masina in leasing .Spuneti-mi va rog : as vrea sa divortez As putea obtine cei 2 copii? Si cum s-ar imparti celelalte bunuri?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 17:41, 27 Ianuarie 2011
Copii ii puteti primi spre incredintare, doar daca sotia Dvs este de acord cu acest lucru, daca nu – luati-va gandul. Despre impartirea bunurilor ce pot sa va spun este ca ar trebui introdusa o alta actiune, si anume una de partaj. Daca nu ma insel, taxa de timbru insa este destul de mare si anume 10% din valoarea bunurilor solicitate a fi partajate. Succes!
Incercati sa faceti o schimbare in casnicia dv.Poate tocmai neajunsurile, ratele bancare au dus la discutii si neintelegeri.Ganditi-va ca a fost un timp cand erati cei mai buni prieteni. Poate parea copilaresc insa daca nu puteti comunica cu ea sa o intrebati ce are pe suflet si sa gasiti o rezolvare, pentru ca rezolvare exista mereu, scrieti-i o scrisoare .puteti opta si pentru terapie la psiholog., sau mergeti la un mediator.Orice ar fi incercati sa fiti mai intai prieteni.
pt incredintarea copiilor sunteti in avantaj ca lucrati si va cresc considerabil sansele daca si copiii vor sa ramana cu dvs. avand peste 10 ani, vor fi audiati in camera de consiliu. conteaza sa fi avut grija de ei si pana acum
in legatura cu partajul, masina iese din discutie ca deocamdata nu sunteti proprietarii ei.