Va rog sa-mi dati si mie un formular de receptie a unei lucrari.
am finalizat o amenajare de teren si vreau sa inchid contul 231 dar imi trebuie ceva in spate. va multumesc
PROCES-VERBAL DE RECEPTIE
Intocmit azi, ......
Privind lucrarea .............. avizata de ........... cu nr. ..............,
la data de .................................
1. Beneficiar ...............................................................
2. Executant ................................................................
3. Date despre membrii Comisiei de receptie: ............................................................................................................
(numele si prenumele persoanelor si functiile)
............................................................................................................
............................................................................................................
4. Lista cuprinzand categoriile de lucrari receptionate (denumire, amplasament, cantitati, valori, numele beneficiarului, sursa de finantare)
5. Nominalizarea documentelor si a documentatiilor care se predau la ........... , conform avizului de executie
6. Concluziile comisiei de receptie. Lucrarea este declarata admisa/respinsa
7. Conditii impuse pentru refacerea sau completarea lucrarilor in cazul calificativului de lucrare respinsa (referire la nota de constatare).
Semnaturi:
Executant, Membrii Comisiei de receptie,
Sugestia mea , este sa te raportezi si sa updatezi un model din OMF 1850 / 2004 privind documentele fara regim special utilizabile, deoarece altfel esti pasibila de amenda de la garda.
La firma la care lucrez am primit amenda ca p.v. nu corespundea cu cel reglementat legal, si daca legea spune astfel fiecare dintre noi tb sa o respectam indiferent de forma ei.
PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE (Cod 14-2-5) - Sectiunea 5