avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Probleme tehnice in functionarea ... este util mesajul....!?
Discuție deschisă în Probleme tehnice in functionarea avocatnet.ro

este util mesajul....!?

ce reprezinta intrebarea din fiecare mesaj gen chetionar?
La ce foloseste?
Daca mai multi voteaza "nu" ce se intampla?
:-/

Merci!
Cel mai recent răspuns: Admin , administrator 15:58, 20 Aprilie 2008
E un tool ok, insa nu stiu si daca va fi folosit. Un topic are in medie peste 6-7 raspunsuri. Cine o sa le "voteze" pe toate?
E bine si ca eu nu imi pot vota raspunsurile mele, insa de ce nu pot vedea daca utilizatorii le considera relevante sau nu? :P
Nu yutem sa vedem cum si daca au fost votate propriile raspunsuri?
Eu credeam ca doar nu s-au prea votat, ca nu a fost introdus de mult timp...

Apropo de ceea ce spunea Andreea, in prima zi iti puteai vota raspunsul propriu, nu stiu la altii cumn era, dar eu aveam si vedeam intrebarea si in propriile mesaje... Mai mult, DA si Nu erau butoane active...
Cine stie, poate s-a nimerit exact pentru cateva ore cand am intrat eu pe avocatnet...

Am si eu o problema despre care tot scriu de vreo luna, pe la subiectul de mai jos cu Atentionarile pe mail... Nu-i nicio problema daca nu se poate rezolva, dar imi poate raspunde cineva?
Mersi.
AVLIL a scris:

.......................
Am si eu o problema despre care tot scriu de vreo luna, pe la subiectul de mai jos cu Atentionarile pe mail... Nu-i nicio problema daca nu se poate rezolva, dar imi poate raspunde cineva?
Mersi.


Trebuie sa debifezi mereu din casuta acre apare langa mesajul Anunta-ma cand apare un raspuns.
Solutia ar fi sa nu mai apara cand scri un mesaj si sa bifezi numai daca vrei sa urmaresti topicul respectiv.
cristinaboros a scris:

E un tool ok, insa nu stiu si daca va fi folosit. Un topic are in medie peste 6-7 raspunsuri. Cine o sa le "voteze" pe toate?
E bine si ca eu nu imi pot vota raspunsurile mele, insa de ce nu pot vedea daca utilizatorii le considera relevante sau nu?


Ai dreptate. E genul de tool pe care tocmai de aia am spus ca il implementam si il urmarim cateva saptamani, ca sa ne dam seama in ce masura este unui util sau nu. Doar apoi il vom include in formula de calcul a rating-ului, in masura in care are efecte vizibile pentru eliminarea discutiilor in plus din forum.

In privinta modului in care au fost voteate raspunsurile proprii, nu exista nicio restrictie. Si eu vad, insa, ca si tine, ca sistemul n-a prea fost folosit. Cu toate astea, hai sa ii acordam o luna, sa se obisnuiasca lumea cu el. In fond, a fost lansat de maxim 36 de ore, astfel incat nu ne asteptam la rezultate surprinzatoare, avand in vedere week-end-ul si floriile.

Saptamana viitoare, o sa fie la fel de slaba la capitolul trafic si participare la discutii. Probabil ca lucrurile se vor aranja doar dupa 5 mai, cand lumea revine din minivacanta de paste & 1 mai.

AVLIL a scris:

Apropo de ceea ce spunea Andreea, in prima zi iti puteai vota raspunsul propriu, nu stiu la altii cumn era, dar eu aveam si vedeam intrebarea si in propriile mesaje... Mai mult, DA si Nu erau butoane active...
Cine stie, poate s-a nimerit exact pentru cateva ore cand am intrat eu pe avocatnet...

Am si eu o problema despre care tot scriu de vreo luna, pe la subiectul de mai jos cu Atentionarile pe mail... Nu-i nicio problema daca nu se poate rezolva, dar imi poate raspunde cineva?
Mersi.

Nu ne gandeam ca o sa avem probleme de genul asta dar... da. Cred ca nu tinem pasul cu explicarea facilitatilor introduse si nici cu implementarea lor. In mod normal, procesul de implementare a procedurii de vot a fost de o ora, maxim doua (cu tot cu verificari si eliminarea unor probleme de ultim moment). Probabil ca te-ai nimerit online chiar in acel moment, asa ca a fost posibil, pentru cateva zeci de minute, sa iti votezi singur mesajele. Pana am eliminat problema.

Ca fapt divers, imediat ce lansam o facilitate noua, incercam sa scrie de ea pe forum. In ultimele luni insa, de fiecare data cand am incercat sa deschidem un topic nou in forum cu facilitatea respectiva, am aflat ca topic-ul fusese deja deschis de utilizatori :D, inaintea noastra, si ca erau deja vreo 3 sau 4 mesaje in discutia respectiva pana sa apucam si noi sa anuntam ca lansam ceva.

Imbucurator faptul ca munca ne este apreciata in timp real si ca foarte multi oameni sunt extrem de interesati de schimbarile aduse.

In privinta problemei pe care o semnalezi, trebuie sa recunosc ca e genul de problema care pare rezolvata si apare din nou, ca un vis urat. Acum eram in perioada cand nu se mai plansese nimeni de ceva vreme si credeam ca e rezolvata. In testele noastre, era ok.

Investigam si vedem ce si cum. Revin cu detalii. :">

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Consultanti care se recomanda singuri klewos klewos Se pare că un consultant poate să-şi dea singur o recomandare. Am observat întâmplător asta privind paginile de profil ale câtorva consultanţi. Cred ... (vezi toată discuția)
Rating utilizator - o prostie si o insulta belege belege Ideea de "rating" mi se pare o aberatie in forma in care este implementata. Daca tot este aceasta facilitate, ar trebui sa fie afisat si cine a dat un ... (vezi toată discuția)
Modificari 11 ianuarie 2010 pianistul pianistul Am relansat prima pagina de forum ( http://www.avocatnet.ro/content/forum ). Modificarile nu sunt finale si nici definitive, vom continua sa aducem ... (vezi toată discuția)