Consultati HG 1588/2007 unde gasiti toate cheltuielile si modul de repartizare a lor intr-o asociatie de proprietari.
Daca nu locuiti in apartament, trebuie sa anuntati in scris asociatia (presedintele asociatiei) si o sa platiti lunar toate cheltuielile, mai putin cele care se repartizeaza pe numar de persoane conform legislatiei. Cele mai importante ca valoare lunara pot fi reparatiile tuturor partilor si instalatiilor comune, cheltuielile salariale cu orice persoana platita de asociatie (presedinte, cenzor, femeie de servici, administrator, casier, contabil, instalator...), caldura, pierderi sau diferente de apa...
Pentru o persoana care nu locuieste in apartament si este ceruta scoaterea de la cotele de intretinere nu se plateste: electrica, salubritatea si gazele.
Daca nu sunteti contorizat la apa nici apa.
Cheltuieli
gringo60
Buna ziua. Mama mea a avut un nepot care a decedat. Garsoniera lui a revenit mamei si unei matusi a nepotului decedat. In garsoniera nu mai locuieste nimeni, ... (vezi toată discuția)